Onko jollain tällaisia jalkavaivoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jalkavammanen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jalkavammanen

Vieras
Minulla on lättäjalat ja jalat jotenkin virheasennossa, mutta nämä jalkavaivat ovat uusia.. Siis tuo lättäjalkaisuus todettiin jo ajat sitten. Olin lenkillä ja vasemman nilkan ulkosyrjä alkoi pistää todella paljon. Jouduin linkuttamaan kotiin. Sen jälkeen nilkat ovat olleet molemmat kipeänä. Kipu eteni polviin, sen jälkeen pohkeisiin ja reisiin. Ihme vaivoja.. Ja nyt tulee kaameita vihlasuja alaselkään, jotka ikään kuin sähköiskut etenevät lonkkien kautta reisiin. Jalanpohjat ovat kipeät ja oikeassa jalkapohjassa on joku ihmeellinen kipeä patti. Siis toisin sanoen jalat täysin paskana. Näitä vaivoja on ollut nyt joku pari kuukautta. Sain vauvan sektiolla tammikuussa. Raskauskilot on jo karisseet. Välillä ei tunnu mitään kipuja ja välillä taas pakottaa jalkoja niin pirskatisti! Reumaa se ei ole. Sen näki verikokeista.

mulla on alkava nivelrikko vasemmassa nilkassa, välillä tuntuu kuin joku jääpiikillä iskisi tuonne nilkan luuhun. Meillä on nivelrikkoa suvussa paljon, tuo nilkka on minua vaivannut enempi vähempi jo parikymmentä vuotta ja kolme vuotta sitten tuli tuo diagnoosi.

Yhteistyössä