Onko jollain oikeesti lähteny synnytys käyntiin seksistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nanna84"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nanna84"

Vieras
Kun noissa neuvolastakin saatavissa kirjasissa mainitaan, että seksi saattaa käynnistää synnytyksen, koska sperma sisältää kohdunsuuta pehmentäviä aineita ja orgasmi saa aikaan myös kohdun supisteluja, niin onko jollain sitten oikeesti seksi saanut synnytyksen käyntiin?

Vai onko toi kommentti lähinnä siks, että raskaana olevat "uskaltais" harrastaa seksiä ihan viimeseen asti (jos vaan mieli tekee)? :D

Mutta mistä sen tietää, että se seksi saa aikaan synnytyksen käynnistymisen, jos synnytyksen alkamisaika on kuitenkin juuri silloin kun sattuu harrastamaan seksiä?

Mulla käynnistyi rv37+6. Sekstailtiin yheksän aikaan aamulla, 12lta tuli jo säännöllisiä supistuksia alle 10 min välein. Vauva syntyi seuraavana päivänä. Eli minusta aika selvästi tuo seksi synnytyksen käynnisti.

Mulla ei käynnistynyt, mutta kun oltiin touhuttu niin supistuksia alkoi tulla samantien 5min välein ja kesti seitsemän tuntia. Esikoisesta touhuttiin illalla ja seuraavana aamuna alkoi supistukset ja illalla tyttö pihalla.

36+2 oli kun sekstattin ja pari tuntia sen jälkeen heräsin siihen kun lapsvetet meni sängyssä. Herra ei sit tullu ite mut käynnistyksellä satiin maaimaan 36+5. En tiedä johtuiko seksistä vai mistä mut aika hassu yhteen sattuma. Kakkonen menikin sit 5 päivää yli lasketun ajan vaikka kuinka sekstattiin!

Kuopusta odottaessa alkoi supistella seksin jälkeen viikoilla 39 ja käytiinkin synnärillä mutta jouduttiin kotiin. Viikko siitä synnytys, kun oltiin illalla harrastettu seksiä, niin aamulla meni limatulppa ja alkoi supistella. Poika syntyi iltapäivällä.

2 kertaa on seksillä saatu aikaan synnytykseen johtaneet supistukset. Olen siis seksin jälkeen jäänyt makoilemaan tyyny pepun alla n. puoleksi tunniksi. Ja siitä kun olen noussut, niin säännölliset supistukset alkaneet.

On.
Kahdesti olen tietoisesti valinnut synnytyksen käynnistämisen "kotikonstein" ja hyvin toimi. Paljon pehmeämpi alku kuin lääketieteellisessä käynnistyksessä.
:)

Oonkohan mä sitten immuuni tuolle kotikonstille, kun ei ensimmäiset kaks lähteny sillä käyntiin, eikä näytä tää kolmaskaan käynnistyvän. :D Kohdunsuu ja kohtu jo niin tottuneet jatkuvaan seksiin (ja saunomiseen ja siivoomiseen) ettei sillä oo vaikutusta. :)
No juu, tiedänhän mä, että syntyy kun on sen aika, mutta olo on vaan niin tukala jo. Rv39+0.

Minun neloseni oli jo reippaasti yliajalla,rv41+5 kun harrastettiin seksiä ja synnytys lähti siitä sitten käyntiin 2,5h päästä. Tosin olin jo 1,5cm auki että sekin takuulla vaikutti. Tyttö syntyi sitten 2,5h päästä siitä. Kutosta yritettiin samalla tyylillä ulkoistaa rv39 aikaan mutta ei onnistunut vaan 6 päivän oksutauti sitten käynnisti synnytyksen. Ja kyllä noissa muissakin on sitä seksiä koitettu keinona mutta ei ole tuota nelosta lukuunottamatta tapahtunut yhtään mitään kuin tullut kamalan kipeitä supistuksia.

Minun neloseni oli jo reippaasti yliajalla,rv41+5 kun harrastettiin seksiä ja synnytys lähti siitä sitten käyntiin 2,5h päästä. Tosin olin jo 1,5cm auki että sekin takuulla vaikutti. Tyttö syntyi sitten 2,5h päästä siitä. Kutosta yritettiin samalla tyylillä ulkoistaa rv39 aikaan mutta ei onnistunut vaan 6 päivän oksutauti sitten käynnisti synnytyksen. Ja kyllä noissa muissakin on sitä seksiä koitettu keinona mutta ei ole tuota nelosta lukuunottamatta tapahtunut yhtään mitään kuin tullut kamalan kipeitä supistuksia.

Mulla on kahdesta aikasemmasta ollu kohdunsuu kiinni ja kiintee vielä viikolla 36, tässä taas auki sormelle ja pehmee, joten vois kuvitella, että noi kaikenmaailman kotikonstit edesauttais, mutta ei. :)

Ei nyt varsinaisesti kännistänyt, mutta
Kävin treenisalilla soittelemassa ja heittämässä pari kärrynpyörää ja illalla harrastetin seksiä ja vedet meni sitten aamulla, lähdin synnärille. Sanoivat että synnytys ei ole vielä käynnistynyt ja olisivat passitaaneet kotiin, mutta kieltäydyin lähtemästä kun en halunnut bussilla/taksilla suhata eestaas. Jäin yöksi sairaalaan, supistukset kiihtyivät illan mittaan, Yö meni valven kovempien supistusten kourissa, aamulla olin niin väsy että veivät sängyllä synnytyssaliin jossa poika syntyi vasta viiden pintaan iltapäivällä.

Yhteistyössä