Onko jollain oikeesti joskus munkki rasvat roihahtanut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WompaTiger
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

WompaTiger

Aktiivinen jäsen
05.06.2008
4 305
0
36
Kun siitä aina pelotellaan, niin kuinka monella niin oikeesti on käynyt, tai kuin moni edes tuntee jonkun jolla on? Mä en ole ikinä tuntenut ketään, jonka munkkirasvat (tai mitkään muutkaan rasvat) olisi roihahtaneet. Yhden kröhöm.. tutun mielestä en saisi tehdä omia vaan pitäisi syödä hänen kun se on taitolaji se munkkien paisto.. :headwall:

ei mulla mutta naapurissa, ja oli vielä liesituuletin päällä joten paloi koko talo maantasalle :( lapset eivät ehtineet edes kenkiä laittaa jalkaan kun ulos ehtivät

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä ne rasvat saattaa roihahtaa se ei ole ikään urbaanilegenda.

No kyllä mä tiedän että ne saattaa roihahtaa, mutta ei se kovin yleistä ja jokapäiväistä taida olla. Ja jos se öljy alkaa savuta, niin eikö sillon tollompikin tajua himmata levyä? Siis kun tunnen ihmisiä jotka on ihan hysteerisiä asian kanssa, meinaavat että aina rasva roihahtaa ja polttaa talon, vaikka tuhannet ihmiset varmaan nytkin paistelevat onnessaan munkkeja eikä mitään satu.

Muistakaa munkkeja paistaessa pitää ko. kattilaan sopiva kansi vieressä. Se on paras alkusammutuskeino jos vahinko meinaa tulla. Sammutuspeitteen kanssa saattaa tulla sellainen vahinko, että kattila kaatuu/tippuu...

Yhteistyössä