Onko jollain mies joka ostanut vauvatarvikkeet ja HÖSSÖTTÄÄ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MiukuMauku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MiukuMauku

Vieras
Siis tulevalle vaaville?

Kun mein mies niin innoissaan ja ostanut jo yhdistelmävaunut, turvaistuimen ja ison kasan vaatetta, oli jo kuulemma varannut pinniksenkin ja kattonu valmiiks muutakin.. Minä oon ostanut sukat :D

Samoin oli varannut yllätykseksi 4D-ultran kun itse pidin sitä muka liian kalliina mutta mies halusi että mennään kun on niin ainutlaatuista. Muistaa myös tarkemmin mikä viikko ja päivä menossa mitä minä ja lukee koko ajan netsitä vauvajuttuja ja seuraa mitä sikiöstä kerrotaan missäkin vaiheessa.

Ihanaa tietysti, ex ei millään lailla ikinä osallistunut lasten juttuihin odotusaikana tai niiden synnyttyä. Nykyisen kohdalla en olis ennen raskautta uskonut että on näin innoissaan kaikesta :)

mies valitsi turvakaukalon, rattaita ei koska minä työntelen lähes aina --> riittää kuulemma jos miellyttää mua enemmän =D osti hoitopöydän jne, ja kuumeilee kolmatta enemmän kun minä.. :P

Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:
mies valitsi turvakaukalon, rattaita ei koska minä työntelen lähes aina --> riittää kuulemma jos miellyttää mua enemmän =D osti hoitopöydän jne, ja kuumeilee kolmatta enemmän kun minä.. :P

Kolmatta meilläkin mies kovasti kuumeilee, mutta mä taas en :/ .

voi että! ihana mies!
Minäki olisin ihan otettu jos mieheni olis hössöttänyt tuolla tavalla.
ite olen ostanut kaiken lapsellemme..tosin mieheni on hyvä isä lapsellemme.

Yhteistyössä