Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja bellezza:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja bellezza:
kyllä.
täysimetin ja tulin raskaaksi 2vko synnytyksestä. oli melkoinen ylläri.
mulla siis hedelmällisyys palas samantein kun synnytin.
en mä tiä voiko sitä vahingoksi sanoa..vaikka sitä se olikin. tyhmää se on luottaa imetyksen ehkäsytehoon vaikka synnytyksestä noin pieni aika olikin..
oireista huomasin ja testin tein. hyvä kun kerkesin tikkuun pissaan kun oli kaks viivaa.
Joo minä en avauksellani hakenut niitä, jotka on tarkoituksella tulleet niin raskaaksi ja tietysti se on mahdollista.
Itselläni synnytyksestä 1v3kk eikä menkkoja, imetän edelleen. En luota siis imetykseen ehkäisynä, mutta tässä taannoin oli kondomi ilmeisesti uittanut kauluksesta ja mietin että kun menkat on näin pitkään olleet pois niin millähän todennäköisyydellä ne olisikin juuri NYT alkamassa ja ovis ois ollut tuolloin.
toi oli totaali vahinko kyllä. en halunnu missään nimessä raskautua heti perään. pieneen mieleenkään ei tullu että hedelmällisyys vois noin nopsaan palautua kun yleensä ne menkat palaa vasta kuukausien jälkeen. niinkun esikoisen aikana.
Joo en tarkoittanutkaan sinua, mutta sitten taas toisaalta - ette käyttäneet ehkäisyä ja raskauden mahdollisuus luonnollisestikin on olemassa myös silloin kun itse ei usko. Ja siis tietysti myös minulla nyt. Mutta kyselen vain kokemuksia, että löytyykö sellaisi ajoilla synnytyksestä jo enemmän aikaa kuten minulla.
no eikö se ole ihan sama onko synnytyksestä aikaa viikko tai vuosi?
ihan samanlailla se käy molemmissa,ovulaatio tulee ja on ollut ilman ehkäsyä. jos olet ilman ehkäsyä voit aina tulla raskaaksi. ovulaatio yllättää.
jos käytät ehkäisiä on raskaus epätodennäköisempi ja sitä voi sanoo vahingoksi.
jos ja kun et käytä se on tyhmyytt.ei vahinko. jos ei sitten halua lasta.