Onko joku tökötti mikä oikeesti auttais raskausarpiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katja87
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Katja87

Aktiivinen jäsen
07.05.2007
14 292
0
36
Nyt on menossa 18.rv, ja tuntuu että etenkin tisseissä näkyy punaisia viiruja, johtunee siitä että pari kuppikokoa on tissit kasvanu parin kuukauden sisällä. Masussa kans alkaa näkyä raskausarpia. Oisko jollain mielessä joku toimiva tökötti näihin?

Mulla oli Lolearin voidetta, ehkäisi raskausarpia ja vaalensi syntyneitä. Musta se auttoi. Käytin joka kerta suihkun jälkeen mahaan, pakaroihin, ja sitten sellaisella hauskalla kiertoliikkeellä (jonka myyjä neuvoi) rintojen alapuolelta olkapäälle. Tosi vähän tuli yhtään mitään arpia. Voiteessa on suositus käyttää kuuriluontoisesti, mutta jäi rutiini päälle.. Tokaa odottaessa ei ollut aikaa voidella ja se kyl näkyi.. Voiteen ostin sokkarilta ja hintaa parin kympin luokkaa, tosi riittävä tuubi, vieläkin ois samaa kaapissa :D

mikäli joku tietäisi tökötin joka häiventäisi jo syntyneitä arpia.... ikinä en ole raskausarpia saanut, ja nyt, neljättä odottaessa niitä alkanut tulla sisäreisiin! (ihme paikkakin siis vielä!)

Minä käytin kans tota Lorealin voidetta yhdessä välissä. Nyt olen käyttänyt sellaista oikein rasvaista "vartalovoita" (body butter) jossa on lisäksi tosi ihan tuoksu, ei ainakaan nyt ole tullut vielä arpia lisää vaikka jo viikkoja kohta 31. Mut ekasta ja tokasta niitä tulikin siitä edestä et kaipa ne on paikat jo sen verran löysät ja joustavat ettei niitä nyt tulekaan.

Mun kaverille, joka on 155 senttinen, tuli ekasta raskaudesta ihan kamalat arvet. Sit kun toisessa raskaudessa lisää alkoi ilmaantumaan, se osti tota Vichyä apteekista. Ei tullut mitään! Ja vanhatki haaleni. Itse koittaisin ainakin sitä, on kyllä suht kallista, mutta tehosi ainakin kaverilla!

Yhteistyössä