Jos, niin onko kaikki sujunut ok. Miten maksoit ostoksen, siis kortilla, laskulla?
vieras 03.02.2009 #1 Jos, niin onko kaikki sujunut ok. Miten maksoit ostoksen, siis kortilla, laskulla?
Heavyfreak 03.02.2009 #2 Tilaan sieltä jatkuvasti kirjoja, oon jo pitemmän aikaa tilannut. Laskulla oon maksanu, kaikki sujunu täysin moitteettomasti. Suosittelen!
Tilaan sieltä jatkuvasti kirjoja, oon jo pitemmän aikaa tilannut. Laskulla oon maksanu, kaikki sujunu täysin moitteettomasti. Suosittelen!
EtanaLilli 03.02.2009 #3 :wave: mie oon, kaik men hyvin.. en kyl muista et miten maksoin, mut maksoin kumminkih..
vieras 03.02.2009 #7 Laskua aattelin, kun en hlötunnusta haluaisi antaa ja jotenkin epäilyttää tuo kortilla maksukin...mutta pitää miettiä.
Laskua aattelin, kun en hlötunnusta haluaisi antaa ja jotenkin epäilyttää tuo kortilla maksukin...mutta pitää miettiä.
vieras 03.02.2009 #9 No jos epäilyttää, niin tilaa joltain suomalaiselta kirjakauppaketjulta. Mutta turhaan epäilet tuota adlibristäkään, se on ihan jees.
No jos epäilyttää, niin tilaa joltain suomalaiselta kirjakauppaketjulta. Mutta turhaan epäilet tuota adlibristäkään, se on ihan jees.