Onko joku teistä joskus ajellut kaljuksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mustaläski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä oon :D tai no ei se kalju ollu vaan millin sänki :laugh: viime syyskuus kännipäiten vedettii..oli alkuun vähä totuttelimista..ukko suuttu ja läks ovet paukkuen heh..käytin baaris eri peruukkeja ja muutoin huivii tai lätsää..mut se kasvo 2kk aikana sillai että käytin ilman :D

Alkuperäinen kirjoittaja poikienäiti:
mä oon :D tai no ei se kalju ollu vaan millin sänki :laugh: viime syyskuus kännipäiten vedettii..oli alkuun vähä totuttelimista..ukko suuttu ja läks ovet paukkuen heh..käytin baaris eri peruukkeja ja muutoin huivii tai lätsää..mut se kasvo 2kk aikana sillai että käytin ilman :D

Leppy sit kumminki nopeesti äijjäke? :whistle: :D
Mä luulen että mun ei rohkeus vaan riitä... Mut sit taas, ne on vaan hiukset ja kasvaa ne takasin!
Mitäs, kaduttiko sit ku olit kiskassu sängen?

no tosin olin huppelissa ku vedettii pois :D nuorena jo tosin uhosin että haluun kokeilla tukan pois..ja sekin kai viel ku mutsilta lähti tukka kans tosin sytojen ansioo..kai mä sit halusin elää hengessä mukana...mut ei se kaduttanu oikeestaa..mä ku oon tällänen välil radikaali hemmo :D mul ainaki tuli paljon paksummat hiukset sen jäökee,nyt oonki jumittunu pitää toosi lyhyttä =)

Yhteistyössä