Onko joku tehnyt itse nukkekodin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pullukka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pullukka"

Vieras
Täällä ois sellainen projekti suunnitteilla, kaikenlaisia puutyövälineitä kyllä löytyy vaikka millä mitalla ja eräs sukulainen auttaa kun hän oikeasti osaa kaikenlaiset puutyöt. Mutta oisko tähän suunnitteluvaiheeseen tai yleensäkään koko nukkekotihommaan jotain hyviä vinkkejä? :) Mitä kannattaa ottaa huomioon jne...

Niin tosiaan, aion tehdä joitakin huonekaluja itse mutta toki se on hyvä että sais ostettuakin jos tarvii :) enhän tiiä jaksanko sitten kaikkea itse tehdä :D
Löytyyköhän jostan sitten jotain noiden nukkekotien mittoja?

googletappas itse tehty nukkekoti :-) Me saatiin eräästä maaleja, tapetteja ym. myyvästä kaupasta neljä pientä maalipurkkia, oikein kivoja värejä nukkekodin seiniin ja tapetin palasia, joita osan laitoin nukkekodin lattiaksi! Nuo maalipurkit olivat tosiaan pieniä, noin puolet pilttipurkeista, mutta riittivät loistavasti. Ja tapetin paloilla tuollainen liike tuskin tekee mitään, kun ovat niitä ylijäämiä, joista saa nukkekodin seinät kätevästi.

Kiitos vinkeistä :) Voi että, oon yrittänyt suunnitella nyt (ihan alkutekijöissä ollaan siis :D) että millaiset huoneet siihen edes tulee.. Vaikeaa sijoitella ne niin että ne on mahdollisimman järkevästi :D Ja olen nyt sit tällainen että vaikka niitä kuvia löytyy kaikenlaisista nukkekodeista niin en kuitenkaan halua mitään kopiota tehdä mistään muusta... pitää olla "omaa" ;) Hohhoi :D

Yhteistyössä