onko joku täällä päässyt oppisopimuksella päiväkotiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hmmm"

Vieras
kuinka pääsit? soittelitko eri paikkoihin vai kävitkö henkilökohtaisesti kysymässä?
itse koen että jonkun hakemuksen teko olis hankalaa kun ei mulla ole mitään aikaisempaa kokemusta ko työstä.

tampereelle ja ympäristökuntiin ei ainakaan oteta, soittelin ja pistin sähköpostia melkein kaikkiin... toivottavasti muissa kaupungeissa ei oo yhtä p*ska meininki

[QUOTE="hyy";28391103]Päiväkotiin oppisopimuksella? Ei kai nyt sentään! Kuulostaa aika oudolle kun ottaa huomioon työn laadun...[/QUOTE]

No kaikkia toisen asteen tutkintoja voi opiskella oppisopimus koulutuksena. mm lähihoitaja ja lastenohjaaja ovat toiseen asteen tutkintoja ja molemmat voi työskennellä esim päiväkodissa.

Tai siis en mä, mutta mun mies. Ihan haettiin netistä kaik mahdolliset kaupunkimme ja lähikuntien hoitopaikat, ja jokaiseen laittoi sähköpostikyselyä menemään. Muistaakseni kaupungin paikat eivät ottaneet, mutta kyllä niitä kiinnostuneitakin paikkoja oli, ja lopulta sitten saikin paikan, valmistuu nyt keväällä :)

Mutta, niin ilkeältä kuin se kuulostaakin, hänellä oli tietty etulyöntiasemana tuo sukupuoli... Ottavat noita ukkeleita avosylin vastaan :D

Mihin Pirkanmaan päiväkotiin paikka löytyi? Tai missä osoitettiin kiinnostusta? Yritän itse juuri etsiskellä oppisopimuspaikkaa lasten ja nuorten puolelle Tampereen lähistöltä..

Yhteistyössä