Onko joku täällä löytänyt kaverilleen kumppanin tai itse tavannut kumppaninsa niin, että kaveri on järkännyt treffit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä onnistuin järkkäämään kaksi kaveriani yhteen kahdeksan vuotta sitten ja vuosi sitten ottivat eron.Yhden lapsen ehtivät saada ja naimisissa olivat viitisen vuotta.Mun ex taas "paritettiin" kaverinsa tyttöystävän kaverille ja ovat olleet yhdessä nyt jo ainakin kuusi vuotta.

• Tykkää
Reactions: tytsi-89
Kukaan ulkopuolinen ei voi tietää miten kahden ihmisen kemiat kohtaavat. Jopa kaikkein läheisimmät ihmiset ovat usein yllättyneitä, kun sanovat, etä tuosta sinä varmaankin pitäisit, ja sitten sanon etten todellakaan. Olen kyllä myös ronkeli.

Oikeastaan en ole itse koskaan ollut sellaisilla treffeillä enkä kyllä ole sellaisia itse järjestänyt...tytölle kyllä järjestäisin mutta se ei halua. Koska valitsisin sen mukaan jonka minä huolisin hänelle. Toki hyväksyn hänen valintansa siitä ei ole kyse...haluan vain oikeasti tietynlaisen miehen hänelle vain...hän tietää sen ja siksi ei lähde noihin sokkotreffi juttuihin.

[QUOTE="roope";25958457]Kukaan ulkopuolinen ei voi tietää miten kahden ihmisen kemiat kohtaavat. Jopa kaikkein läheisimmät ihmiset ovat usein yllättyneitä, kun sanovat, etä tuosta sinä varmaankin pitäisit, ja sitten sanon etten todellakaan. Olen kyllä myös ronkeli.[/QUOTE]

Totta. :) Ulkonäkö ja luonnekuvaukset vastaa kyllä sellaista tyyppiä, johon helposti ihastun. Noh, en ainakaan menetä mitään, jos tapaan ko. miehen. Kavereitakaan ei koskaan ole liikaa. :)

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi ja Data
Oikeastaan en ole itse koskaan ollut sellaisilla treffeillä enkä kyllä ole sellaisia itse järjestänyt...tytölle kyllä järjestäisin mutta se ei halua. Koska valitsisin sen mukaan jonka minä huolisin hänelle. Toki hyväksyn hänen valintansa siitä ei ole kyse...haluan vain oikeasti tietynlaisen miehen hänelle vain...hän tietää sen ja siksi ei lähde noihin sokkotreffi juttuihin.

Mä kerron sulle palstatapaamisessa kaiken, jos ehdin treffeille ennen sitä. :D

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Mun äiti järkkäs mulle kertaalleen sokkotreffit ystävänsä pojan kanssa.

Oltiin kyllä jokunen vuosi sitten tavattu, mutten yhtään muistanut minkä näköinen se kundi oli. Sen muistin, että se oli hyvännäköinen, mutta en muuta :)

Ja kun sitten treffattiin, niin tosi söpö hän oli. Ja kivakin. Oli vaan siinä määrin alkoon menevä, että 2kk tapailun jälkeen ilmoitin että kiitos, mutta ei kiitos.

Ja muistin kiittää äitiä siitä, että koitti tarjota mulle juoppoa.

Yhteistyössä