onko joku ostanut/nähnyt kirjaa jossa kaikki samana vuonna syntyneet lapset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
ja niiden kuvat, jos vanhemmat ovat halunneet maksaaa siitä.

Tuttavani osti sellaisen kirjan 4v sitten ovelta-ovelle-kauppiaalta, ja maksoi mun muistaakseni 100e siitä että sai lapsensa kuvan sinne ja sitten sen kirjan, kun se vuoden lopussa painettiin ja postitettiin heille.
En oo vaan muistanu kysyä tuliko se kirja todella heille silloin...

Mulle kukaan ei oo tullu tarjoomaan kirjaa vaikka lapseni syntyi samana vuonna kuin tuttavalla.

Juu on ollut kauppaamassa, kuvan kyllä annoin mutten ostanut kyseistä teosta, ja se hinta oli kyllä paljon enemmän kuin 100e. Ja siellä vanhassa mitä katsoin ei ainakaan ketään tuttavien lapsia ollut että en silläkään ajatellut kirjaa ottaa, koska ei siellä ole suurinta osaa niistä sinä vuonna syntyneistä.

meillä on sellaiset kirjat. kirjat on tulleet vuonna 2008 molemmat vaikka lapsilla ikäeroa kolme vuotta. hinta oli silloin sen 100euroa ja on siellä joitakin tuttuja lapsia. eihän ne joka ovella ehdi käydä kolkuttamassa ja ei kaikki halua antaa edes kuviaan. ja jos on juuri silloin pois kotos niin eihän ne enää uudestaan tule. tosi pitkä prosessi jos miettii että vuosituhannen alussa syntyneiden kirja julkaistiin vasta 2008

Juu mulla on se vuodelta 2002,maksoi 100e, loput kaikki kirjat kuulemma jäi tekemättä,kun ei ollut vissiin tekijää!? Mulle ois pitänyt tulla viel 2000 vuoden kirjakin,sitä ei siis koskaan tullut..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tää on varmaan viideskymmenes aloitus tästä aiheesta tänään, mikä helvetin mainoskampanja teillä on menossa?

no vittuako avaat jos et kestä!!!!???? Ja mikä helvetin mainos,huhhuh!!! vieraathan täälä mainostaa päivittäin idioottimaisuuttaan!!! =)))))))

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tää on varmaan viideskymmenes aloitus tästä aiheesta tänään, mikä helvetin mainoskampanja teillä on menossa?

No jos kerta tiedät tästä kirjasta, niin kerropa mullekin tyhmälle sen nimi ja mistä saisin tekijän yhteystiedot jne.

Ja jos ei kiinnosta aihe, niin miks avaat tämmöisen otsikon?

Mä en oo koskaan ennen nähny puhetta tästä kirjasta täällä palstalla ja olen pyöriny täällä jo 4vuotta aika tiheään!

Tilasin kirjan 2002 ja laitoin lapseni kuvan sinne..peruin tilauksen parin VUODEN kuluttua kun kirjaa ei vaan kuulunut ja sain pyytämällä maksamani 10 euron käsirahan takaisin.. koko kirja oli kai 100 eur.
Kiva idea, mutta firma ei vaan toiminut..

niin siis 2001 syntyneiden kirja julkaistiin (tai tuli ainakin minulle) vasta vuonna 2008.. kolme vuotta nuoremman lapsen kirjan sain hieman aiemmin.. eli tuo prosessi on kyllä tosi pitkä.. noin vuoden kuluttua minullekin nuo kirjat piti tulla, mutta eivät ihan siihen mennessä ehtineet..

vilkaisin juuri että vuoden 2001 teos on painettu vuonna 2003 - tosin minä olen kuvat antanut vasta vuonna 2005 joten ei ole mitenkään mahdollista että ko teos olisi tuolta vuodelta.. vaan tosiaan viime syksynä sain kirjan.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Tilasin kirjan 2002 ja laitoin lapseni kuvan sinne..peruin tilauksen parin VUODEN kuluttua kun kirjaa ei vaan kuulunut ja sain pyytämällä maksamani 10 euron käsirahan takaisin.. koko kirja oli kai 100 eur.
Kiva idea, mutta firma ei vaan toiminut..

Mitä... :o sinullekin on käynyt sama juttu kuin minulle.. kirjaa ei kuulunut, kun se tilaus ei olisi mukamas saapunut heille siltä myyjältä, joka kävi meille kauppaamassa. Itse odotin kanssa aika pitkän aikaa, ja kyllästyin odottamaan, joten sain kuvan ja rahan takaisin. Ihme kauppaa tuollainen, kun ei saa sitä mitä tilaa!!