En olis IKINÄ uskonut että netistä mieheni löydän, mutta näin kävi.
Suosittelen, että käy lukemassa muiden saman ikäisten naisten ilmoituksia, niin näet missä luokassa "kilpailet". Itsensä markkinointiahan tuo ensivaikutelman tekeminen on, sen jälkeen kyse on kemioista. Eli mä pöyristyin miten naisilla on järkyttävät vaatimuslistat miehen pituudesta palkkaan ja hyväksyttäviin harrastuksiin. Miten kukaan hyvän itsetunnon ja mukavan ulkonäön & elämän omaava mies edes kirjoittaa sellaiselle, josta saa jo alkuun määräilevän ja vaatian kuvan.
Eli mä lähdin liikkeelle niin, että kirjoitin rennosti itselleni tärkeistä asioista. Laitoin tekstiin aika monta sellaista sanaa tai kirjailijaa, joita kuka vaan juntti ei tunnista. Sitten loppuun kirjoitin, etten tosiaan ole hakemassa kesähäitä, vaan mukavaa seuraa josta voi ehkä kehkeytyä enemmän. Sain todella paljon vastauksia, joista tapasin 4 miestä. Kesähäitä vietin tämän neljännen kanssa. Nyt meillä lapsi ja toinen tulossa.
Mies korkeasti koulutettu, hoitaa työnsä lisäksi lapsia joka päivä, matkustelemme ja nautimme elämästä. Myöhemmin kysyin, miksi hän kirjoitti minulle, ja hän sanoi, ettei ollut ennen nähnyt ilmoitusta, josta huokui positiivinen energia ja tunne, että nainen tykkää elämästään ilman miestäkin.