Onko joku menossa kattomaan CINDI LAUPERIA lokakuussa?

mulle ei ole tullut nyt moneen viikkoon lehtee eikä näy telkku tms, olin ihan uutispimennossa. Onneksi kävin täällä! Siis todella menen! Mulla on tädin kaikki levyt, symppis ja ihana artisti. Diggaan!!

Alkuperäinen kirjoittaja Aivan varmasti:
mulle ei ole tullut nyt moneen viikkoon lehtee eikä näy telkku tms, olin ihan uutispimennossa. Onneksi kävin täällä! Siis todella menen! Mulla on tädin kaikki levyt, symppis ja ihana artisti. Diggaan!!

Mä olen vielä kahden vaiheilla, että meenkö. Suuresti kyllä houkuttelis

mun kavereista ei kukaan ole musiikki-ihmisiä tai jos on niin ei Lauper ei kolise. Mua on koskettanut syvästi moni hänen kappale, eniten Time after time ja True colurs ja I Drove all night ja voi vitsi onhan noita : )
Kiitos vielä kun otit puheeksi! Aloitin pe käymään täällä kun vauva on mennyt ihan tylsäksi. Senkin takia hieno sattuma, että osui silmiin toi sun viesti!

No menen vaikka pää kainalossa ja väärin päin jne, mutta ei ole totta, että keikka on ti! Mä tulen helsingistä ja ajattelin ottaa hotellihuoneen jne, mutta joudunko mä nyt autolla ajaa keikalta kotiin, plääh! Olisi ollut ihan ehdotonta kyllä nauttia vähän viiniäkin. Ei tuo Pakarisen Hannakaan ole muuten hullumpi. Ihan kiva setti varmaan hälläkin. Mutta JEES Lauperia olen odottanut suomeen yli 20v.. Täytyy päästä! Ehkä saisin vapaata tuon ke-päivän ja mies saisi kotirumban hoidettua, kyllä se onnistuu.. : ) Kiitti, sulle vielä!

Yhteistyössä