Onko joku lukenut Tervon Layla-kirjan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja häh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

häh

Vieras
Yksi tuttuni on sen lukenut (minä en), ja kuulemma kirjan luettuan hän on sitä mieltä, ettei yhtään kurdia pitäisi ottaa Suomeen. Niin mietin vaan, että tämä tuskin on kirjan sanoma, vai?

Noh, sanotaanko vaikka niin, että kaikki muslimimaat kohtelevat naisiaan kuin toisen luokan kansalaisia - huonommin kuin kotieläimiään. Siinä vastaus kysymykseesi. Olen lukenut kirjan ja kunniamurhia tapahtuu myös Suomessa - ko. uskontokunnan edustajien toimesta. Se on fakta.

[QUOTE="lemonade";26155522]Noh, sanotaanko vaikka niin, että kaikki muslimimaat kohtelevat naisiaan kuin toisen luokan kansalaisia - huonommin kuin kotieläimiään. Siinä vastaus kysymykseesi. Olen lukenut kirjan ja kunniamurhia tapahtuu myös Suomessa - ko. uskontokunnan edustajien toimesta. Se on fakta.[/QUOTE]
:laugh:
siinä meillä vasta todellinen asiantuntija jonkun fiktiivisen kirjan pohjalta.
Jos jotkut kurdit tekee noin niin ei se tarkota et kaikki tekis niiin.
Eikä oo olemassa kunniamurhaa tai on mutta siinä ei ole mitään kunniallista eikä se ole islamin mukaan sallittua.
Jos joku pällinaama kulttuuriin vedoten tekee jotain niin se on todellakin eri juttu.

oon lukenut mutta en vetäis sen pohjalta samaa johtopäätöstä,

toisaalta olen jo muutenkin sitä mieltä että meillä ei ole varaa eikä muutenkaan kannatusta harrastaa näin laajamittaista humanitääristä maahanmuuttoa

Yhteistyössä