Onko joku lukenut kirjan "Jänis ulvoo"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no en mä tota haydeniin vertais. kummassakin tosipohjainen juttu, jossa lasta on kohdeltu kaltoin, ei niissä muuta varsinaista yhteyttä ole.

hyvä kirja, suosittelen. pitkän aikaa on jo lukemisesta, mutta sellainen mielikuva jäi, että hieman sekava tosin oli, kun niitä persoonia oli niin monta.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
no en mä tota haydeniin vertais. kummassakin tosipohjainen juttu, jossa lasta on kohdeltu kaltoin, ei niissä muuta varsinaista yhteyttä ole.

hyvä kirja, suosittelen. pitkän aikaa on jo lukemisesta, mutta sellainen mielikuva jäi, että hieman sekava tosin oli, kun niitä persoonia oli niin monta.

Olen aika herkkä niin mietin, pystynkö lukemaan sen. Olen kuullut, että se on tosi kamala ja raaka.

no kai se aika kamala on, mutta en mä muista, että siinä olisi edes niinkään yksityiskohtaista mässäilyä, kuin joissain haydenin kirjoissa. voi tietysti olla, että muistan väärin.

Peesit edellisille... Mullakin aikaa siitä ku oon lukenut sen, mutta piti kyllä tosi tarkkaan lukea, että pysyi niiden persoonien perässä!
En kyllä muista sitä sellaisena ku Haydenin kirjat.

Ei sovi herkille. Luin sen joskus teininä ja nyt sitten uudestan. Jäi vaivaamaan, koska oma lapsi oli melkein saman ikäinen kuin kirjan päähenkilö joutuessaan sadistin uhriksi.

Yhteistyössä