Onko joku käynyt seksuaaliterapeutilla tai muussa seksuaaliohjauksessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "HuuHaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"HuuHaa"

Vieras
Tuli nyt tuosta toisesta seksiin liittyvästä ketjusta mieleen kysyä tätä..

Kun olen jo pitkään miettinyt mistä saisi apua. Ongelma on siis se, että yhdynnässä en koskaan ole saanut orgasmia, muuten kyllä onnistuu.. ja tuo todella on mulle ongelma, koska tahtoisin nauttia yhdynnästä. Enkä todellakaan enää tiedä miten se onnistuisi. On aikoja, jolloin en tätä stressaa tai mieti erityisemmin, ei siis johdu stressistä. Koskaan orgasmi ei kuitenkaan ole ollut edes lähellä. Varmasti myös tästä syystä mulla on haluttomuutta.

En tiedä mistä hakea apua? Onko seksuaaliterapiasta apua? Mitä kautta tätä kannattaisi lähteä purkamaan? Entäs perheneuvola? Olen nyt raskaana eli olisiko tällaista asiaa mahdollista ottaa esille esimerkiksi neuvolassa, osaisivatko he ohjata eteenpäin?

Olen myös miettinyt onko seksuaaliterapiaan edes varaa. Mitä se maksaa?

todnäk se kertoo sulle että 70% naisista ei saa orgasmeja yhdynnässä ja pyytää siitä noin sata euroa.....

tota... toki voit mennä, ehkä pääset sen asian kanssa sit sinuiksi.. joillain se rupee onnistumaan vanhetessa tai synnytysten jälkeen tms, mut suurin osa ei niin saa, monet ei ikinä, jotkut joskus tosi harvoin...

voisko se mitenkään tyydyttää sua jos hyväilisit itteäs vibralla samalla kun mies panee.. sillai aika monet saa yhtä aikaa.

Moi! Mä pääsin julkisella puolella seksuaaliterapeutille ja hinta oli eka kerta poliklinikkamaksu (eli jtn 30€) ja seuraavat kerrat sarjakertoina 7,50€... Ihan kiva kokemus oli, vaikka siitä ei mulle varsinaista hyötyä ehkä ollutkaan (mulla on diagnosoitu vulvodynia), kandee tosiaan kysellä lähetettä neuvolasta, terkkarilta tai sitten esim. sieltä perheneuvolasta!

Moi! Mä pääsin julkisella puolella seksuaaliterapeutille ja hinta oli eka kerta poliklinikkamaksu (eli jtn 30€) ja seuraavat kerrat sarjakertoina 7,50€... Ihan kiva kokemus oli, vaikka siitä ei mulle varsinaista hyötyä ehkä ollutkaan (mulla on diagnosoitu vulvodynia), kandee tosiaan kysellä lähetettä neuvolasta, terkkarilta tai sitten esim. sieltä perheneuvolasta!

No olen juuri tuota miettinyt, että kuinkahan sitä mahtaa julkiselta päästä seksuaaliterapeutin juttusille. Vaikka itselle ongelma on iso niin tuntuu, että onko se sitten oikeasti ongelma muiden mielestä.