H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mari:Mun kaveri kävi birkenaussa ja auschwitsissä pari kesää sitten. Oli ottanut sieltä valokuvia ja näytti niitä mulle diakuvina. Kuvat olivat kyllä värillisiä, mutta jotenkin tosi synkkiä oli ne kuvat. Kuvaushetkellä oli aurinko paistanut, mutta ei sitä niistä kuvista huomannut :/
Alkuperäinen kirjoittaja juu:Kävin 40-luvulla.. en menisi uudelleen! Monet muutkin olleet kuulemma tyytymättömiä matkanjärjestäjään.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja juu:Kävin 40-luvulla.. en menisi uudelleen! Monet muutkin olleet kuulemma tyytymättömiä matkanjärjestäjään.
Argh, jokin minussa haluaa nauraa, mutta se jokin joka kiristelee mun nutturaa vei nyt voiton. :$
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Minusta just Birkenaun tunnelma oli niin absurdi, kun aurinko paistoi, linnut lauloivat, perhosia lenteli, kukkia kukki ja paikka oli niin karmaiseva kuitenkin.