Onko joku juonut Itsensä humalaan, tietämättä että on raskaana

• Viestiketjun aloittaja "Mä"
  • Ensimmäinen viesti
hjijio
Siis mikä sua vaivaa kun teet näitä kännialoituksia koko ajan?!?!? Jos oot noin tyhmä niin toivon ettet ole raskaana, jos olet raskaana, ÄLÄ JUO. Jos olet jo juonut kun olet ollut raskaana, voit varmistaa lääkäriltä että onko siitä aiheutunut lapselle haittaa.

"jep"
Juu sillon alkuvaiheessa ennen ku pystyi tietämään. Join aika reippaalla kädellä työpaikan päättäreissä, onneksi tuossa vaiheessa ei alkioon vaikuta.
Yritimme lasta kauan ja lopetin raskaana olevan elämän jossain vaiheessa ja elin normaalia elämää.

Hepp..!!!

Siis tuli ryypättyy iha sikana.. Meillä oli henksupileet joten viinaa oli melkopaljoa.. Sit keskustassa viellä meni ite muihin baareihi jne..

Mut tosiaa en ois juonnu jos oisin tienny et olin raskaan.. mulle selkis raskaus vast kun olin jo 3kk.. Mut tosiaa oletin et menkat jäi pois työstressin takia sekä alipainon vuoks..

Mut tervetyttö syntyi onneks :)) tietty sain hippasen ison shokin kun sain tietää et olen ollu kokoaika pieniin päi..

Ehdin useamman kerran ottaa kun odotin esikoistani. Taisi saada alkunsakin humalassa. Jokin hämärä kropan suojakeino kuitenkin iski peliin enkä ehtinyt ottaa oikeaa humalaa kuin kerran ihan parin ekan viikon aikana. Myöhemmin kun otin, niin väsytti niin helvetisti, että menin aina nukkumaan kahden siiderin jälkeen. Ihan jännä, mutta toki hyvä ilmiö ;).

"vieras"
nanna85: mitkä on henksupileet :D en oo koskaa kuullu moista termiä...

itelle kävi kans niin etten tienny raskaudesta :) ei se niin vaarallista ekojen viikkojen kohdalla olekaan..

"vieras"
Esikoista odottaessa olin illan viihteellä, kun en tiennyt olevani raskaana. Kun huomasin olevani raskaana, avauduin asiasta neuvolassa ja se neuvolan täti lohdutti minua, että tietäisit vaan kuinka monta naista täällä itkee samaa pikkujoulujen jälkeen, sekä vakuutti, että kaikki olisi vauvalla hyvin.
(Poika nyt 2v.)

"vieras"
Tein varmaan maailman väärin, mutta join kunnon kännit ja tiesin, että olen raskaana. Olin kaverin luona ja sulkeuduin vessaan itkemään. Tuli niin paha olo vauvan puolesta, miten saatoin. Siihen asti olin satavarma, että teen abortin. Mutta jotenkin kun join ne kännit, niin tuli niin vahvasti sellainen tunne, etten voi tehdä sitä. Joten, sitten mä pidin lapsen. Ja olenko katunut? Tähän varmaan kaikki äidit tietää vastauksen.

No mutta
[QUOTE="vieras";24238463]Tein varmaan maailman väärin, mutta join kunnon kännit ja tiesin, että olen raskaana. Olin kaverin luona ja sulkeuduin vessaan itkemään. Tuli niin paha olo vauvan puolesta, miten saatoin. Siihen asti olin satavarma, että teen abortin. Mutta jotenkin kun join ne kännit, niin tuli niin vahvasti sellainen tunne, etten voi tehdä sitä. Joten, sitten mä pidin lapsen. Ja olenko katunut? Tähän varmaan kaikki äidit tietää vastauksen.[/QUOTE]

Millä vkolla olit?

"kahden äiti"
Joo, molempien raskauksien alkuun osui pirskeet, joissa nautin ihan rajoituksitta tarjoiluista... ja molemmilla kerroilla plussasin seuraavan päivänä (kp31-32/28). Ja terveitä lapsia molemmat.

joo, mulla oli synttäribileet ja oli kyl ollu vatta kipee mut en tajunnu et oon raskaana, oltiin kyl yritetty. Myöhemmin jostain luin et sillonkaa ei sais juoda kun yrittää lasta. en mä kyl juonu ku joku 3 drinkkiä (huono viinapää) ja n viikko niist bileist plussasin.

toi oli esikoisen kohal, tokan kohal en sit enää juonutkaan.

Viimeksi muokattu:
"vieras"
Hepp..!!!

Siis tuli ryypättyy iha sikana.. Meillä oli henksupileet joten viinaa oli melkopaljoa.. Sit keskustassa viellä meni ite muihin baareihi jne..

Mut tosiaa en ois juonnu jos oisin tienny et olin raskaan.. mulle selkis raskaus vast kun olin jo 3kk.. Mut tosiaa oletin et menkat jäi pois työstressin takia sekä alipainon vuoks..

Mut tervetyttö syntyi onneks :)) tietty sain hippasen ison shokin kun sain tietää et olen ollu kokoaika pieniin päi..
Mulla on lähes identtinen tarina, mun menkat oli tosi epäsäännölliset ja lääkäri oli sitä mieltä etten välttämättä tuu normaalikeinoin raskaaksi ollenkaan pitää ensin säännöllistää kuukautiset joten ei tullu pieneen mieleenkään raskaus kun vielä käytettiin ehkäisyä. vkoja oli 14 kun "sain tietää" ja siinä oli kyllä kiitettävästi pippaloita sun muita ollut koko kesän

IhanaValo
Joo, ekan odotuksen alussa (en siis tienny olevani raskaana) oli miehen synttärijuhlat. Tein sinä juhlaaamuna varmuudeks testinkin, (kun kuitenkin oli yritys päällä) joka näytti miinusta, illalla juhlittiin, en ehtinyt paljoa juoda kun tuli hirvee olo, vietin loppuyön sankon kanssa ja seuraavana päivänä, ellei vielä sitäkin seuraavana, oli ihan hillitön kapula...ja sit seuraavana aamuna tein uuden testin joka olikin plussa.

Yhteistyössä