Samoja ajatuksia Chrissyn kanssa =)
En tosiaan halua pakottaa ystäviä/sukulaisia mihinkään talkootöihin, saati pyytää nyyttärieväitä.. Ja meillä ei kummankaan vanhemmat tulisi osallistumaan kustannuksiin, enkä sitä odotakaan kun aikusia ihmisiä olemme.
Meillä on ajatuksena avioitua vain sen yhden kerran sitten joskus. Toki halutaan juhlistaa sitä sitten kunnolla, ei käydä ruokkiksella maistraatissa ja Shellillä kahvilla.
Ymmärtääkseni ollaan kuitenkin ihan sitouduttu toisiimme kun on yhteinen lapsi sekä asuntolaina.

En tosiaan halua pakottaa ystäviä/sukulaisia mihinkään talkootöihin, saati pyytää nyyttärieväitä.. Ja meillä ei kummankaan vanhemmat tulisi osallistumaan kustannuksiin, enkä sitä odotakaan kun aikusia ihmisiä olemme.
Meillä on ajatuksena avioitua vain sen yhden kerran sitten joskus. Toki halutaan juhlistaa sitä sitten kunnolla, ei käydä ruokkiksella maistraatissa ja Shellillä kahvilla.
Ymmärtääkseni ollaan kuitenkin ihan sitouduttu toisiimme kun on yhteinen lapsi sekä asuntolaina.