Onko joku jättänyt menemättä naimisiin koska ei ole varaa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opiskelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Samoja ajatuksia Chrissyn kanssa =)

En tosiaan halua pakottaa ystäviä/sukulaisia mihinkään talkootöihin, saati pyytää nyyttärieväitä.. Ja meillä ei kummankaan vanhemmat tulisi osallistumaan kustannuksiin, enkä sitä odotakaan kun aikusia ihmisiä olemme.

Meillä on ajatuksena avioitua vain sen yhden kerran sitten joskus. Toki halutaan juhlistaa sitä sitten kunnolla, ei käydä ruokkiksella maistraatissa ja Shellillä kahvilla.

Ymmärtääkseni ollaan kuitenkin ihan sitouduttu toisiimme kun on yhteinen lapsi sekä asuntolaina.

:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Samoja ajatuksia Chrissyn kanssa =)

En tosiaan halua pakottaa ystäviä/sukulaisia mihinkään talkootöihin, saati pyytää nyyttärieväitä.. Ja meillä ei kummankaan vanhemmat tulisi osallistumaan kustannuksiin, enkä sitä odotakaan kun aikusia ihmisiä olemme.

Meillä on ajatuksena avioitua vain sen yhden kerran sitten joskus. Toki halutaan juhlistaa sitä sitten kunnolla, ei käydä ruokkiksella maistraatissa ja Shellillä kahvilla.

Ymmärtääkseni ollaan kuitenkin ihan sitouduttu toisiimme kun on yhteinen lapsi sekä asuntolaina.

:)


Ja mä kyllä olen sun kanssa samoilla linjoilla:D
 
Kun on noin paljon läheisiä, ehdotan että pyydätte heidän apuanne.
Eli laitatte kutsut, jossa hääpäivä tarpeeksi pitkän ajan kuluttua, esim puolen vuoden päästä.
Kutsujen mukaan "lahjalista" eli talkootyö jaoteltuna pienempiin tehtäviin. Vieraat sieltä sitten valitsevat itselleen sopivat tehtävät. Muita lahjoja ei pyydetä.
Aktiivinen puuhamies/ -nainen organisoimaan tehtäviä (kaaso/bestman/anoppi, appi, yms.)
Varmasti tulee aivan ihana hääjuhla ja suku lähentyy entisestään. Onnea teille!
Ps. Näinhän sitä ennen vanhaankin tehtiin, kun välitettiin läheisistä ja haluttiin jakaa oma onni rakkaiden kanssa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pippamama:
Meidän häät ei maksanu senttiäkään. Mentiin salaa maistraatissa naimisiin ja kerrottiin sitten vanhemmille parin viikon päästä.. Vanhemmat hoiti kyllä niin että muukin suku sai tietää =)

:laugh: Siitä ei varmaan ole pelkoa suurimmassa osassa perheitä etteikö omat vanhemmat kertoisi eteenpäin :D
 

Yhteistyössä