Mäkin luulin ettei meillä ole ikinä varaa. Mutta päätettiin ennen esikoisen syntymää että kesällä 09. Ja nyt ollaan pikku hiljaa ennen joulua osteltu kaikkea. Pikku hiljaa = rahanmeno ei tunnu niin suurelta kun voi jakaa kulut monelle kuulle. Mun sormus ostettiin jo ennen joulua, miehen vkonloppuna. Viimeseks suureks maksuks jää pitopalvelun lasku ja se maksetaan kk ennen häitä pois. Ja jos jää visalle laskua häiden jälkeen, toivotaan ett saadaan ees sen verta rahaa jolla kuitata se lasku. =) Mutta siis jos visaa ei lasketa, niin lainaa ei oo tarvinu ottaan. Oli onneks vähän säästöjä jotka nyt sit menee tohon pitopalvelun tulevaan laskuun.
Mies töissä, mä työtön. (Tosin tehny välillä osa-aikatyötä.)
Mies töissä, mä työtön. (Tosin tehny välillä osa-aikatyötä.)