Onko joitakin jotka eivät ole päässeet soveltuvuustesteistä läpi oppisopimuskoulutukseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Lotta"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"Lotta"

Vieras
Olen työskennellyt nyt työharjoittelussa vanhainkodissa ja minut halutaan ottaa oppisopimuksella heille töihin. Voiko käydä niin, että en pääsekään soveltuvuustesteistä läpi? Onko oppisopimuskoulutukseen lähihoitajaksi vaikea päästä siis läpäistä testejä? Onko kenellekään käynyt niin ja mistä jäi kiinni? Tietääkö kukaan kuinka monta prosenttia otetaan oppisopimuskoulutukseen lähihoitajaksi? Voiko olla yhtä vaikea päästä kuin perusopintoihin vaikka työpaikka hommattuna ja työharjoittelu mennyt siellä hyvin? Olen aikuisopiskelija. Pelottaa:O

Haluaisin vaan tietää suurinpiirtein sen, että kuinka moni pääsee testeistä läpi kun oppisopimuspaikka jo hankittu? Olisin kiitollinen jos jollakin ois jotain hajua asiasta:)

Ei kait oppisopimukseen pääsyssä oo mitään testejä? Jos on jo paikka, missä sen suorittaa niin sit vaan yhteys oppisopimuksia järjestävään tahoon

Olen luullut, että kaikille lähihoitajakoulutukseen menijöille on testit. Pitääköhän ollenkaan paikkansa? Onko tuo varma tieto sulla, että ei olisi testejä ollenkaan?