V
vierailija
Vieras
Eräs tyttö lähetti minulle netin kautta viestin että tulisinko kahville koska haluaisi tavata, ja itse kyllä mietin tätä hetken koska on niin nuori verrattuna itseeni. Elikkä olen 19v/96 ja tyttö on 15/00. Ennen kuin menin tapaamaan häntä kysyin kyllä että eikö minun ikäni haittaa häntä,hän sanoi että ei iällä ole niin merkitystä,ja ei edes halua oman ikäisen kans seurustella. No menin kuitenkin tapaamaan häntä ja ollaan muutamat kerrat tavattu nytten ja samalla hänen vanhempansa,niitä ei ole haittanut tämä ikäero. Ja muutenkin tytön seurassa on helppo olla,pystynyt olemaan rentona hänen kanssaan heti alusta lähtien,juttua tulee ihmeen paljon,eikä tarvi pelätä mitä uskaltaa sanoa ja on ainakin vaikuttanut tosi mukavalta ihmiseltä ja muutenkin olen saanut semmoisen käsityksen että on todella ikäistään vanhempi. Minulle tämä ikäero ei ole ongelma,vaan se että tämä TULEE aiheuttamaan toisille ihmisille ''mielipahaa'',koska jos rupeasin seurustelmaan niin sanoisivat että seurustelen lapsen kanssa/tyttö on liian nuori minulle tai minä liian vanha hänelle. Vanhempani sekä siskoni ovat sanoneet että ei kannata rueta seurustelemaan noin nuoren kanssa,tosin he eivät ole vielä tavanneet tyttöä. Kavereilta saan varmasti kuulla vittuilua tästä koska no ne on just semmosia..Toi toisten mielipiteet tästä asiasta on oikeesti se asia mikä mua tässä vaivaa jos ruettaiskin seurustelemaan vaikka ei niillä pitäisi olla merkitystä. Mutta kysymys kuuluu onko tämä liian suuri ikäero tämän ikäisenä?