Onko järkee ostaa valkosia housuja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LOISTOTUPSU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LOISTOTUPSU

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
5 011
0
36
Täytyy nyt teiltä kysyä mielipidettä, täällä kun aina tiedetään kaikesta kaikki :D

Olen miettiny että ostaisin valkoset housut, mutta käykö kaikille valkoset? :whistle:
Aina pitäny tota valkosta erittäin arkana värinä, tahtoo kaikki ylimääräset sonnat sitten ainakin näkyä kivasti :D

mahtaako monikin omistaa moiset?

Mulla on valkoiset farkut. Näyttää ihan kivalta päällä mutta tosi arat on sotkujen suhteen. Pienikin tahra paistaa kauas, siinä mielessä esim siniset paaljoon käytännöllisemmät.

mulla valkeat pellavahousut kesäkäytössä ja ne on kyllä ihan sikamakeet... mutta tietty epäkäytännölliset... en mä niillä minnekään piknikille viitsi lähteä...

aika sotkunen tyyppi olen, ja tahtoo mulla onnistua että istun aina ekana johonkin paskaan tai vastaavaan :headwall:
Tietty jos pitäis vaan jossain kun on sisätiloissa, tai kylässä :whistle:

tässä jo kattelin vaihtoehtoja mutta pirun kalliita ne on nekin :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
siis kuljetteko te sitte likasissa housuissa jos ne on muut kuin valkoiset? :o
mun mielestä housut siinä missä muutki,laitan farkutkin pyykkiin heti ku ne on likaset =)

No en nyt sentää, mutta ei paista kun naantalin aurinko jos esim. istahtanu johonkin mihin ei yleensä istuta :whistle:

Yläosastani olen niin paljon pienempi, että valkoinen suurentaisi kohtuuttomasti alaosaa - eli omistan yhdet valkoiset farkut ja pitänyt niitä tasan kerran.

Mulla on 2 puuvillahousut, clamdiggersit, toppahousut, collegehousut, parit sellaset hienommat housut ainakin valkosena ja ihan yhtä kauan voi niitä pitää ennen pesua kun muitakin housuja =) Jos ei joka ojassa ryömi =)

k002.jpg

Mitäs sanotte näistä?

Tai näistä?
k036.jpg

Valkoinen on siitä hyvä väri, että siitä saa helposti pestyä pahemmatkin tahrat, ei tarvitse pelätä värien haalistumista. Kesällä tuleekin valkoisia housuja pidettyä, mutta ei näillä ilmoilla viitsi niitä ulos laitta. Lahkeet on heti ihan törkeän väriset.

Yhteistyössä