Onko järkeä mennä töihin, jos palkka on noin 10,5e/h??

• Viestiketjun aloittaja työt
  • Ensimmäinen viesti
töihin, oli palkka mikä hyvänsä!!
Paljonko se palkka sitten pitäis olla??????????? Mun mielestä normaali palkka! Itse keittiössä ollut toissä vajaan 9e tuntipalkalla!! Mut älä toki mee, siihen tuskin sul on oikeasti tarvetta jos tuollaista mietit! Nyt kiehahti!!!!!!!

suvi
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
:eek: :eek: :eek: Tuoko nälkäpalkka??? :eek:
Ei kyl meillä nälkää kärsitä, vaikka mulla tulot nolla ja miehen tuntipalkka tuota luokkaa..
Samaa ihmettelen.. Miten hurjat aloituspalkat teillä oikein on, jos tuo on nälkä palkka?? Meillä myös mies aloitti tuolla palkalla, eikä me nälkää olla nähty päivääkään, vaikka itse opiskelen ja omat tuloni koostuvat pelkästä opintotuesta.

hmm
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:
No jopas jotain, hetikö sitä pitäisi saada 20?/tunnissa :eek:
Olin itse ajatellut alkupalkaksi 12e/h, mutta en nähtävästi saa sitä, asiasta vielä neuvotellaan.
älä mene töihin nälkäpalkalla, anna jonkun tuotakin rahaa/työtä arvostavan saada se paikka.

Hah hah, ap haluaa nyt vaan leuhkia kuinka hyvää palkkaa saa!! Aatelkaa että vielä markka aikaan mun tuntipalkka oli 45mk ja hoitoalalla olen. Nyt sit jotain tota 10 euron luokkaa. Eli vaikka kuinka piti palkkojen nousta hoitajilla niin näköjään töitä tehään kaikki nälkäpalkalla!!! Vai ettekö te nykypäivän ihmiset arvosta mitään ja mikään ei riitä????

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Emmaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:
No jopas jotain, hetikö sitä pitäisi saada 20?/tunnissa :eek:
Olin itse ajatellut alkupalkaksi 12e/h, mutta en nähtävästi saa sitä, asiasta vielä neuvotellaan.
Nii sanoitko jo,et mistä alasta nyt on kyse ja mikä koulutustaso..
Amis on koulutuspohjana ja taajuusmuuttajiin liittyy työ.

Yhteistyössä