K Kalervo Vieras 21.01.2006 #27 Aih,annas kun tulen ja näykin,sitten öljyän ja hellästi hieron ja saan kovaksi lieron ja mieleeni ajatuksen kieron.
Aih,annas kun tulen ja näykin,sitten öljyän ja hellästi hieron ja saan kovaksi lieron ja mieleeni ajatuksen kieron.
M Mies 32 Vieras 21.01.2006 #33 Minä jns vain käymässä täälä. Niin eihän sitä tiedä ;o) kiinnostus on molemmin puolinen... Uskallatko kertoa itsestäs enemmän?
Minä jns vain käymässä täälä. Niin eihän sitä tiedä ;o) kiinnostus on molemmin puolinen... Uskallatko kertoa itsestäs enemmän?
I Ihanat Vieras 21.01.2006 #34 Olen usein 40chatissa nimimerkillä: summer. Tuu sinne kun kerkiit,jutellaan lisää jos haluat?? Eli suomi24.
Olen usein 40chatissa nimimerkillä: summer. Tuu sinne kun kerkiit,jutellaan lisää jos haluat?? Eli suomi24.
T Tissifani Vieras 22.01.2006 #35 Tykkäisin hieroa ja puristella uhkeita rintoja. Nuolla ja imeä nännejä
T tytteli Vieras 22.01.2006 #36 Täälläkin olisi isot tissit kokoa 90e pusero on päällä mutta ei rintsikoita,nännitkin nöpöttää kun välillä vähän hyväilen rintojani.Imuttelu ja koskettelu tekisi terää ja vaikka väliin panelukin.
Täälläkin olisi isot tissit kokoa 90e pusero on päällä mutta ei rintsikoita,nännitkin nöpöttää kun välillä vähän hyväilen rintojani.Imuttelu ja koskettelu tekisi terää ja vaikka väliin panelukin.
R rai Vieras 24.01.2006 #38 no minulla on sellaiset suokinttaat, jotka roikkuu pitkällä navan päällä, vieläkö kiinnostaa