Onko iphone (4s 8g) oikeesti tosi hyvä vai ostanko vaan lumia 620?

  • Viestiketjun aloittaja vierasm
  • Ensimmäinen viesti
kfkfkf
jatkan vielä, että 620 puhelimesta kiinnostaa nimenomaan protected edition kumimaisen kuoren takia (sopis lapsiperheeseen ;)

Mietinkin, että onko iphone liian haavoittuvainen, lasisine kuorineen yms..?
Siihenkin saa ostettua erilaisia suojakuoria. Omani on pudonnut monta kertaa lattialle ja ehjä on vielä :) Meidän kohta 10 vuotiaallakin on iphone ja hyvin on pysynyt ehjänä, sillä on nahkainen suojakotelo missä läppä näytön edessä.
Ehdottomasti iphoneen kannattaa joku suojakuori siis hommata
 
kfkfkf
ja näytön päälle saa myös sellaisen suojakalvon mitä voi vaikka vasaralla hakata ja oikea lasi ei mene rikki :) maksaa kyllä paljon enemmän kuin tavalliset suojakalvot, mutta se oikeasti estää naarmujen lisäksi myös sen, ettei se lasi mene rikki jos puhelin putoaa. Se on tavallaan toinen lasi siinä oikean lasin päällä
 
  • Tykkää
Reactions: vieras ap
kfkfkf
Mä en tosta 620 mallista tiedä, mut mitä katoin pojan lahjaa (920) ni oli kyl tosi hankala, kauhee se "etusivu" ku miljoona kuvaketta saa siihen ja en mä ainakaan kaikista tienny et mitä ne ees tarkotti :D
Iphonessa sentään lukee kuvakkeiden alla että mitä ne on..

Ja tuossa 920 mallissa on ainakin peliäänille ja soittoäänille sama voimakkuuden säätö, sitä ei siis saa pelatessa hiljasemmaksi niin, ettei myöskin soittoääni hiljene. Pitää aina pelaamisen tms jälkeen muistaa säätää takaisin kovalle. En tiedä että onko sama "ominaisuus" 620 mallissakin
 
"Sirkkeli"
Mulla on iPhone 4, mikä ei paljon 4S:stä eroa. En näe, että kannattais tuollaisesta puhelimesta maksaa sellaista hintaa kuin maksoin. Harmittaa ihan helvetisti, ettän tuon hankin. Mieluummin ottaisin Samsung Galaxy S II plussan, mikä tyttärelläni on.

Mulla on kolme kertaa tippunut tuo puhelin. Onneksi on ollut läpällisessä nahkakuoressa. Muuten olis tuusannuuskana, ja maksais lasinkorjaus kuulema 300 e.
 

Yhteistyössä