I
imettääkö vai korvikkeellee
Vieras
sanoivat minulle moneen kertaan synnäreillä, että ote on ihan oikea, vaikka sanoin, että kuuluukohan nänni olla tuollainen littana. Kaiken hyvän päälle rinnat on ihan arat ja vauvan paino vaan laskee. Neuvolassakin sanovat, että imu ote "näyttäisi" oikealta ja imettää vaan pitää eikä saisi antaa lisäruokaa, vaikka pieni vaan "pienenee". Mitäs tässä pitäisi tehdä? Imetystuen sivuilla sanotaan myös tuosta, että rinnanpää ei saisi olla sellainen littana. Mä en osaa edes sanoa, että liikkuuko tuo leuka tai posketa tarpeeksi, mitään nielemisääntä mä en niin kuule. Rinnasta ei suostu itse irroittamaan eli aina ns. irroitetaan väkisin eli neiti olisi rinnalla vaikka 24 h? Eikö vatsansa täyteen imenyt vauva irroita imuotteen itse? Siis ei tässä ole paljon käyty edes vessassa, kun tuossa rinnalla nukkuu ja herää heti jos irroitan hänet rinnasta ei suostu nukahtamaan sänkyynsä tai viereeni.
Kukakohan on väärässä?
Eikä noita pissavaippoja tule kuin sellaiset 4-6/pv + kakkavaipat n. 3/pv ja lapsella ikää 4 vk.
Kukakohan on väärässä?
Eikä noita pissavaippoja tule kuin sellaiset 4-6/pv + kakkavaipat n. 3/pv ja lapsella ikää 4 vk.