Onko imetys nyt lopettava, jos / kun saan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onneton nuhanenä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onneton nuhanenä

Vieras
antibiootit johonkin tulehdukseen (keuhkoputki, poskiontelo tai korva)?

Viime viikonloppuna alkoi kova kurkkukipu ja nyt on kunnon flunssa päällä. Keuhkoissa tuntuu raskaalta ( yskittää mutta en saa limaa tulemaan häävisti pois ), korvat tuntuvat kumman tukkoisilta ja vasenta poskipäätä särkee. Kuumetta ei onneksi ole, mutta silti olotila on kuin jyrän alle jääneellä eikä ruokakaan pahemmin maita.

Mutta surettaa, vaikka pieni onkin jo taaperoiässä, jos imetystaival on nyt tässä jos / kun saan ab-kuurin. Jos en saa itse päättää milloin lopetan imetyksen, se vain tässä nyt surettaa ja melkein itkettääkin. Ekan kohdalla kun imetyksestä ei kerrassaan tullut yhtään mitään ja tämän toisen kanssa se on sujunut kuin tanssi.

Kyllä suurin osa antibiooteista on sellaisia joita voi käyttää imetyksen aikana, monia käytetään raskaudenkin aikana.

Tavallisimmat poskiontelontulehduksen käytetyt antibiootit on samoja mitä sille sun taaperollesi määrättäisiin korvatulehdukseen.

Alfa, eli että turha olisi vielä edes lekuriin mennä? Kun olotila on - vaikkei kuumetta olekaan - todella surkea. Kun tuntuu, että keuhkoissa painaa ja yskittää, mutta et mitään limaa ulos saa. Päätä ja poskipäätä särkee. Korvat tuntuvat tukkoisilta.

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;30176422:
Alfa, eli että turha olisi vielä edes lekuriin mennä? Kun olotila on - vaikkei kuumetta olekaan - todella surkea. Kun tuntuu, että keuhkoissa painaa ja yskittää, mutta et mitään limaa ulos saa. Päätä ja poskipäätä särkee. Korvat tuntuvat tukkoisilta.

Itse en todellakaan menis. Oon mennyt vaan kerran lääkäriin flunssan takia ja silloin siksi et olin raskaana.

YTHS - Tiedot

• Tykkää
Reactions: riiviöiden äiti
Ja jos jostain syystä saisit lääkkeet jotka ei sovi imettävälle, niin voithan pumpata kuurin ajan. Ja jatkaa imetystä myöhemmin, jos lapsi vielä on suostuvainen

Yhteistyössä