Onko ilmaisia Deittisivustoja? Auttakaa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Marjatta"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Marjatta"

Vieras
Olen suhteessa joka on menossa kohti hautaa, miestäni ei kiinnosta enää mikään muu kuin netissä seikkailu, seksiä ei anna vaikka hieman kerjäisinkin.
Pidän asunnon aina siistinä vaikka lapset sitä yrittäisi kuinka sotkea, niin aina koti pysyy siistinä...
Olen lopen kyllästynyt, kun ei mitenkään ole moneen vuoteen huomannut että minäkin olen olemassa, joten nyt alan etsimään jotain ihan muuta...
Muita miehiä olen katsellut jo pidemmän aikaa, kaikkialle joudun menemään yksin tai lasten kanssa... Nyt saa se luvan loppua, haluan etsiä itselleni paremman miehen joka välittää minusta ja lapsistani.
Onko deittisivustoja joissa toiselle voi lähettää viestejä ja kaikkea ilman niitä 30:n euron kuukausi maksuja?

Alkuperäinen kirjoittaja neljäs_tulossa;26754181:
Kannattaa ensin erota edellisestä :) Mutta suomi24 on treffipalsta joka käsittääkseni on täysin ilmainen.

Eroamassa kyllä ollaan, mutta ei toi tajua mitään vaikka oon sanonu että olen hakenut asuntoa ilman häntä...
sanoo vain että senkus haet.. :/

Muuten hyvä toi Suomi24, mutta kun olen vanhemmillani ja heillä on Saunalahden mokkula niin toi Suomi24 sanoo viestiä lähettäessä näin: "Keskusteluihin osallistuminen on estetty sääntöjen vastaisen toiminnan vuoksi. Saunalahden mobiililaajakaistoissa usealla käyttäjällä on sama IP-osoite. Jos jaettu IP-osoite on joutunut estolistalle, viestiesi julkaisu on estetty."
Joten se siitä...

Olen suhteessa joka on menossa kohti hautaa, miestäni ei kiinnosta enää mikään muu kuin netissä seikkailu, seksiä ei anna vaikka hieman kerjäisinkin.
Pidän asunnon aina siistinä vaikka lapset sitä yrittäisi kuinka sotkea, niin aina koti pysyy siistinä...
Olen lopen kyllästynyt, kun ei mitenkään ole moneen vuoteen huomannut että minäkin olen olemassa, joten nyt alan etsimään jotain ihan muuta...
Muita miehiä olen katsellut jo pidemmän aikaa, kaikkialle joudun menemään yksin tai lasten kanssa... Nyt saa se luvan loppua, haluan etsiä itselleni paremman miehen joka välittää minusta ja lapsistani.
Onko deittisivustoja joissa toiselle voi lähettää viestejä ja kaikkea ilman niitä 30:n euron kuukausi maksuja?