Oishan se aika perseestäno jos susta kirjoitttais joku niin että kaikki jotka sinut tuntee vois yhdistää siihen juttuun
Itseasiassa olen keskustelupalstoilla joskus törmännytkin sellaisiin juttuihin, joista tunnistanut itseni. Ei häirinnyt vaan pikemminkin huvitti.no jos susta kirjoitttais joku niin että kaikki jotka sinut tuntee vois yhdistää siihen juttuun
Meinaatko että miltä tuntuisi?no jos susta kirjoitttais joku niin että kaikki jotka sinut tuntee vois yhdistää siihen juttuun
Minun mielestäni kertoa saa sellaisen, minkä ko. ihminen muutenkin sallii julkaista. Ei muuta.Alkuperäinen kirjoittaja näin;25462867:Kaikki ei mieti seurauksia. Ihmettelen kyllä joidenkin tapaa kertoa "ystävistään" ja tutuistaan yksityiskohtaisesti
En usko että täällä kirjottavista " Nyt meni hermo kaveriin...", kukaan on kysynyt ensin kaverilta lupaa julkaisuunMinun mielestäni kertoa saa sellaisen, minkä ko. ihminen muutenkin sallii julkaista. Ei muuta.
Jeps. Mutta selaisen lie jokainen kirjoittaa siten ettei kaveria voi tunnistaa?Alkuperäinen kirjoittaja näin;25462938:En usko että täällä kirjottavista " Nyt meni hermo kaveriin...", kukaan on kysynyt ensin kaverilta lupaa julkaisuun
Ok, aihepiiri jo kuulostaa siltä että voin kuvitella todella asiattomaksi tuollaisen kirjoittelun. Jos itse lukisin tuollaista (aiheesta kuin aiheesta) harkitsisin varmaan poliisiin yhteyttä, jos siis täyttäis kunnianloukkauksen merkit.ikävää osaksi totta olevaa juttua minkä osaksi on osannut värittää omilla paska tuntemuksillaan kysymys lapsettomuudesta ja ei lapsettomuudesta
Eipä se aina noinkaan ole..Jeps. Mutta selaisen lie jokainen kirjoittaa siten ettei kaveria voi tunnistaa?
Ehei, kerran täälläkin joku jäi kiinni siitä että haukkui perhekerhossa ollutta naista. Kohde sattui palstailemaan silloin ja tunnisti itsensä, ja haukkujan.Jeps. Mutta selaisen lie jokainen kirjoittaa siten ettei kaveria voi tunnistaa?
Ikävää.Ehei, kerran täälläkin joku jäi kiinni siitä että haukkui perhekerhossa ollutta naista. Kohde sattui palstailemaan silloin ja tunnisti itsensä, ja haukkujan.
=)
Mitä tarkalleen ottaen oli mielestäsi ikävää?Ikävää.