Onko ihan sika makeeta polttaa?

• Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti
Rukoilijasirkka
Polttaisivatko nuoret miehet, jos ne tietäis, mitä tupakointi tekee hiussuonille, joilla on oleellinen vaikutus potensiin?

Miten polttaminen antaa muka makeen vaikutelman, kun mulle tulee vaan ekana mieleen, et ei ehkä toimi kovin hyvin.

Makeetako? Minusta se - anteeksi vaan - on aika tyhmän näköistä. Tyyppi pitää tupakkaa sormien välissä, vie sen suuhun, laskee käden alas, vie taas suuhun jne. Välillä huulet törröllä puhaltaa savut ulos.

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Makeetako? Minusta se - anteeksi vaan - on aika tyhmän näköistä. Tyyppi pitää tupakkaa sormien välissä, vie sen suuhun, laskee käden alas, vie taas suuhun jne. Välillä huulet törröllä puhaltaa savut ulos.
Niin, ihmettelen vaan, kun tänäänkin nähtiin ihan 12 vuotiaiden polttavan tottuneen näköisesti. kasi se on heistä makeeta. Mitä makeeta siinä on, että ohuet verisuonet surkastuvat? :(

Isä
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Polttaisivatko nuoret miehet, jos ne tietäis, mitä tupakointi tekee hiussuonille, joilla on oleellinen vaikutus potensiin?

Miten polttaminen antaa muka makeen vaikutelman, kun mulle tulee vaan ekana mieleen, et ei ehkä toimi kovin hyvin.
Miten se nuorten miesten mieskunto sinua noin kiinnostaa?

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Isä:

Miten se nuorten miesten mieskunto sinua noin kiinnostaa?
Ei kiinnostakaan, ihmetyttää vaan, miksi pilata se tyhmällä ja haisevalla tavalla. Sama pätee naisiinkin, koska se vaikuttaa myös naisen paisuvaiskudokseen.

Tuomari

Tää alkaa taas oleen aika läppä koko juttu... miettisit vaan keskenäs tuollaisia asioita...

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja ootko normaali??:
Alkuperäinen kirjoittaja ootko normaali??:
mulle tulee vaan ekana mieleen, et ei ehkä toimi kovin hyvin.
:eek:

mietitkö sä useinkin vastaantulevien ihmisten potenssiongelmia??
Aika usein kyllä mietin, jos joku tupakoi.
:|

tietääkö sun miehes että sulla pyörii vieraat pilit mielessä?
Ei mulla pilit mielessä pyöri, vaan tupakan epäterveelliset vaikutukset. ihme juttu, ettei tuosta hiussuonten surkastumisesta saa sanoa ääneen.

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
En ole kyllä kuuna kullan valkeana osannut ajatella, että joku minut tupakoimassa nähdessään ajattelisi mun paisuvaiskudosta :eek:
Etkö itse ajattele, mitä tupakoiminen ehkä vaikuttaa siihenkin?

Yhteistyössä