onko ihan ok, että 1 v 2 kk ikäinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ensimmäisen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ensimmäisen äiti

Vieras
normikotiruokia syövä taapero kakkaa 3-4 x/vrk? Vai onko tässä nyt vielä jotain muutakin allergiaa kuin tuo maito....kakka on tosi pahanhajuista ja sellaista löysää eli ei mitään sellaista pötköä mitä aikuisilla yleensä. Millaista tuonikäisen kakan kuuluisi olla? Ja toimiiko toi pötsi ja suolisto ok, kun välillä herneet ja maissit etc. tulevat ylos sellaisina millaisina on nielty (jos ei ole purtu kunnolla)

Kuulostaa samalta kuin silloin jos meidän poika on saanut "pahiksia". Meillä siis myös maito- ja muna-allergia. Sanoisin siis että ei ehkä ihan normaalia, varsinkin kun teilläkin allergiataustaa.

meillä ei likan vatsa kestä maitoa..eli hylaa juodaan/käytetään ruuissa yms..ja tosiaan menee nuin löysälle..muuten ei mene ja kakkaa 1-2kert päivässä. yleensä kerran. välillä on ollut että herneet yms on tullut kokonaisina

Meillä samanikäinen lapsi kakkaa säännöllisesti 5 kertaa päivässä. Lähes kellon tarkkuudella. Pottaan jos tulee,niin on pötköä, vaipassa näyttää vain sellaiselta massalta. Olen pitänyt normaalina.

Meillä on ollut ihan normaalia että ne maissit yms. on välillä sulamattoman näköisiä, eikä ole mitään allergioita. Mutta muuten tuo kakka kuulostaa kyllä vähän oudolta, siis koostumushan voi olla jollakulla löysempää kuin toisella, mutta jos haju ei ole "normaali" kakan haju niin epäilisin jotain.

niin kun mä en tiedä mikä on edes normaali kakan haju? Meillä toi neidin kakka haisee niin pahalta, että sen jälkeen haisee vessakin hetken aikaa vaikka vaippa on viety pois keittiön roskikseen (ja senkin roskiksen saa viedä melkein heti)

Meillä on kyllä poju kakannut 1-4 kertaa päivässä ihan tavallisesti ja välistä on sulamatonta ruokaa esim. herneitä, maissia tai rusinoita seassa. ihan normaalina olen pitänyt, kun näin meillä isommillakin pojilla oli, eikä heillä ole allergioita.

Yhteistyössä