onko ihan normaalia?

  • Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti
äiti
pojalla 9kk ollut nyt vajaan viikon kauhee nuha, neästä valuu paksua vihreää räkää ja sitä tulee...nyt sitten kun yritin pyyhkiä nenää( mistä toinen tykkää tooosi paljon....)seassa oli vähän verta+ onko vain limakalvoilta kun nuha niin paha ja onko ok ton ikäsellä jos noin on?
 
vieras
Johtunee kuivista limakalvoista tuo veri seassa.Meillä pojalla siin vaiheessa kun tuli vihreetä räkää niin oli korvatulehdus myös,ilman kuumetta ja muita oireita mutta tuon viikon jatkuvan nuhan takii käytin päivystyksessä ja siin selvis että korvissa tulehdus.
 
äiti
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Jos räkä on vihreetä niin silloin on yleensä joku tulehdus. Käyttäisin lääkärissä. Veri tulee varmaan vaan nenän limakalvoilta, jotka olleet kovilla.
ïhan totta???mä en oo ikinä kuullutkaan!!!!voi ei, no enhän mä enää pääse tänää tänne tkHon kun kello noin paljon...voi ei...
 
minä
Ei vihreä räkä tapa, vaikka onkin tulehduksen merkki.Paranee usein itsekseen.Vasta jos pitkittyy niin sitten kannattaa hakea antibiootti, ei muuten.Meidän lapsilla aina parantunu itseekseen.Älä suotta hätäänny ja seuraile tilannetta.
 

Yhteistyössä