onko ihan normaalia vastasyntyneeltä

  • Viestiketjun aloittaja tyhmänä
  • Ensimmäinen viesti
tyhmänä
että nukkuu ja nukkuu ja nukkuu. herää syömään kyllä väliajoin. hereillä on pari kolme tuntia päivässä.paino on ollut nousussa jo hyvänaikaa ja ikää vauvalla pari viikkoa..
 
omppu
kun vauva vain nukkuu ja syö niin se on merkki siittä että vauvalla on kaikki hyvin ja se on terve. meillä vauva ei nukkunutkaan niinkuin vauvojen pitää, kärsi 2 vkosesta asti koliikista. nyt 4 kk vanha ja nukkuu jo 4 tunnin päikkäreitä, ja minusta tuntuu ihan uskomattomalta kun ei tarvitse 24h vuorokaudessa kantaa itkevää vauvaa vaan se nukkuu ja kakkaa ja syö niinkuin tavalliset vauvat :)
 
ap
kiitos kaikille vastanneille! esikoinen on meillä kyseessä niin jotenkin vaan kokoajan pelkää että onko se nyt jotenkin liian uninen tai jotain. ja käyn sata kertaa kurkkimassa että hengittääkö se eikä ole sotkeutunut peittoon tms... tosin mä kyl 90prosenttisesti annan sen nukkua sylissä ja ihmettelen sitä sitten siinä.
 
AnniHelena
On ihan normaalia, itse ihmettelin samaa tämän toisen kohdalla kun esikoinen aikanaan oli ihan eri maata. Tosin raatsin kyllä laittaa omaan sänkyynsäkin ja vaunuihin nukkumaan kun nukahtaakin itse, esikoinen ei koskaan nukahtanut muuten kuin tissi suussa...
 

Yhteistyössä