Onko ihan normaalia, että pyllyreiästä valuu verta aina kakalla käydessä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nekkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nekkis

Aktiivinen jäsen
08.10.2007
1 712
1
36
Vessanpönttö ihan veressä, samoin vessapaperit, kun pyyhin isomman tarpeen jälkeen. Aiemmin tällaista ongelmaa ei ole ollut, eli ilmeisesti pyllyreikä repeytyy aina paskalla käynnin jälkeen? Ei olla pitkään aikaan harrastettu peppuseksiä, mut aiemmin se luonnistu kyl hyvin, ei oo sattunu tms.

Onko tää nyt ihan normaalia? |O
 
Kuitupitoiseksi ruokavalio, öljyä puuron joukkoon, vettä juomiseksi, liikuntaa. Basibactia apteekista (vaseliinimaista voidetta) tai Bebanthenia ja pesun jälkeen voitelu. Vaihdat paperipyyhkimisen pesuksi alasuihkulla. Nämä ohjeet antaisi varmaan lääkärikin aluksi. Katsoisi kurkistimen ja taskulampun avulla peppureikään ja aluksi antaisi nämä ohjeet, jos ei isoja pukamia löytyisi.

Lisäänpä vielä -jos siis veri kirkasta, kuten oletan. Mutta jos tummaa, haisevaa ns. vanhaa -niin äkkiä lääkäriin.
 

Yhteistyössä