Mä lisäisin tähän vielä, millainen äiti kyttää missä vaatteissa muiden lapset ovat päiväkodissa? Mulla ei olke mitään aavistustakaan mitä poikien tarhakavereilla on ollut päällä. Koska mua ei tippaakaan kiinnosta muiden perheiden vaatetusasiat.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja öööööö;24859260:Hui mäpäs oon nähnyt päiväkodin Pirkolla aina saman ruusunkeltaisen paidan
Mutta onko ne puhtaat jos ne ovat koko viikon käytössä?? Meidän poika vaihtaa vaatteensa päivittäin.
Jos pesee iltaisin?
Kun laittaa koneen pöyrimään lasten mentyä nukkumaan ja sen jälkeen käyttää kuivurissa niin hyvinkin voi laittaa aamua varten esille puhtaat housut, vaikka lapsi olisi käyttänyt niitä samoja vielä ennen iltapesua.
![]()
Stretch-farkut eskari-ikäisellä pojalla on kyllä tosi gay.
Verkkarit ovat paljon käytännöllisemmät liikkuvalle lapselle kuin farkut. Meidän poika käyttää aina college-housuja tai verkkareita.
Mutta onko ne puhtaat jos ne ovat koko viikon käytössä?? Meidän poika vaihtaa vaatteensa päivittäin.
En oikein lämpene noihin Adidaksen collareihin. Mielestäni ne on jotain niiiiiiiiiiiiiin kamalaa. Saattaisin mä katsoo vähän, mut onhan ne oikeesti laadukkaammat, joten mitä väliä.
Luokkakavereiden mukaan meidän pojalla on ollut samat housut koulussa viimeiset 6 vuottaJ
Joku voisi luulla, että pojalla on aina samat housut jalassa, mustat tai harmaat. Mutta niitä onkin useita!