Onko ihan normaalia et työporukka saunoo nakuna?Mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja omg:
Alkuperäinen kirjoittaja Mies :
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
Alkuperäinen kirjoittaja xx:
Juu, ei ole normaalia. Naiset ja miehet saunoo kyllä omalla vuorollaan työporukan kesken..

tuossa se sana tuli. suuttusin minäkin. kaveriporukalla ehkä hiukan toinen juttu, sillon mäkin saunon yhessä ukkojen kanssa, samaten muut emännät

Taas te väännätte asian solmuun ja syyllistätte ap:n miestä. Saunoessa ja uidessa kuuluu olla alasti, vaikkakin olisi työporukka.

Ai niinku uimahallissaki kuuluu olla siellä altaassa alasti? :o

Taas tyypillistä naisen logiikkaa, väännät nyt taas asiaa vikaraiteille. Nämä olivat mökillä, eikä uimahallissa.

No en mä tuosta suuttuis. Miehes kuitenki ite puhu asiasta. Ei ole kauaa aikaa, ku mun mies sekasauno 2 miespuolisen kaverinsa kanssa ja näiden kaverien vaimot mukana. Itse en siis ollut kotona.

Ymmärrän että saunassa (löylyissä) ollaan nakuna, mutta en sitä että saunan jälkeen esim vilvoitellaan nakuna terassilla tai pukuhuoneessa touhutaan nakuna. Kun tulee suihkusta on mielestäni normaalia ketiasta pyyhe ympärilleen, niin miesten kuin naistenkin. Uimaankin menisin pyyhe päällä ja tiputtaisin sen sitten laiturille ennen kuin menen veteen. Minusta tämä on korrektia käytöstä työporukassa, ollaan varattuja tai ei.

Alkuperäinen kirjoittaja lenttis:
No en mä tuosta suuttuis. Miehes kuitenki ite puhu asiasta. Ei ole kauaa aikaa, ku mun mies sekasauno 2 miespuolisen kaverinsa kanssa ja näiden kaverien vaimot mukana. Itse en siis ollut kotona.

Mut musta se on hiukan eri asia, kun kaikki osapuolet ovat joko sinkkuja tai tahoillaan naimisissa. Eli ei ole niitä omia vaimoja tai miehiä siellä samassa saunassa "pitämässä kuria".

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
oli ma-ke työporukan kanssa huvilassa, eli 4 miestä ja 2 naista.. olivat kuulemma pyörineet nakuna suurimman osan ajasta, saunoneet ja uineet. en tietenkään ruvennut skitsoamaan tms. mutta sanoin että onpa outoa porukkaa, mies siihen että minkäs hän sille voi. naiset on sinkkuja, kaikki miehet varattuja. itse hoidin kotona kolmea lasta. Vähän ärsyttää, mutta ei voi mitään. ärsyttäisikö ketään muuta vastaava tilanne?

Ärsyttäisi.
En muutenkaan ymmärrä mitään helevetin kimppasaunoja!
Sen käsitän, että saunomisesta pitävät perheenjäsenet saunovat keskenään alastomina, mutten tätä jnykyajan touhua, että lauteille pakataan milloin kenenkin naapurin kanssa ja perustellaan sitä sillä että suomessa nyt vaan on tapana saunoa kenen kanssa vaan :o.

Itse en menisi miespuolisten työkavereiden kanssa saunaan, enkä hyväksyisi sitäkään, jos mies menisi omien naispuolisten työkavereiden kanssa saunomaan. Jotain rajaa helvetti sentään!

Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:

Mut musta se on hiukan eri asia, kun kaikki osapuolet ovat joko sinkkuja tai tahoillaan naimisissa. Eli ei ole niitä omia vaimoja tai miehiä siellä samassa saunassa "pitämässä kuria".

Mä oon taasen sitä mieltä, että jos mies/nainen haluaa pettää, ei sitä voi estää. Ei sitä kuria voi kukaan 24/7 pitää :)

Josmietin asian näin päin... Ei tulis mieleenkään lähteä itse työporukan sinkkumiesten kans sekasaunaan, varsinkaan tommosella pikkuporukalla. tuntisin oloni vaivaantuneeksi. Mieheni ei tykkäis että nakuilen toisetn miesten kans, varsinkaan kun hän ei ole mukana. Lisäksi en luottais noihin miehiin, keksisivät jotain jäynää kuitenkin, heillä kun ei ole mitään menetettävää vaikka tulis jälkipuheita. Saati sitten naispuoliset työkaverit ja näiden vilkas mielikuvitus. ei mulla ole mitään syytä nakuilla työkavereiden kans. En pidä saunomisesta erityisemmin muutenkaan, se on mulle vain osa peseytymistä, miks lähtisin peseytymään työkavereiden kans.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ymmärrän että saunassa (löylyissä) ollaan nakuna, mutta en sitä että saunan jälkeen esim vilvoitellaan nakuna terassilla tai pukuhuoneessa touhutaan nakuna. Kun tulee suihkusta on mielestäni normaalia ketiasta pyyhe ympärilleen, niin miesten kuin naistenkin. Uimaankin menisin pyyhe päällä ja tiputtaisin sen sitten laiturille ennen kuin menen veteen. Minusta tämä on korrektia käytöstä työporukassa, ollaan varattuja tai ei.

Älä nyt ole tiukkapipo, kyllä alasti kuuluu olla!

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
oli ma-ke työporukan kanssa huvilassa, eli 4 miestä ja 2 naista.. olivat kuulemma pyörineet nakuna suurimman osan ajasta, saunoneet ja uineet. en tietenkään ruvennut skitsoamaan tms. mutta sanoin että onpa outoa porukkaa, mies siihen että minkäs hän sille voi. naiset on sinkkuja, kaikki miehet varattuja. itse hoidin kotona kolmea lasta. Vähän ärsyttää, mutta ei voi mitään. ärsyttäisikö ketään muuta vastaava tilanne?

Ärsyttäisi.
En muutenkaan ymmärrä mitään helevetin kimppasaunoja!
Sen käsitän, että saunomisesta pitävät perheenjäsenet saunovat keskenään alastomina, mutten tätä jnykyajan touhua, että lauteille pakataan milloin kenenkin naapurin kanssa ja perustellaan sitä sillä että suomessa nyt vaan on tapana saunoa kenen kanssa vaan :o.

Itse en menisi miespuolisten työkavereiden kanssa saunaan, enkä hyväksyisi sitäkään, jos mies menisi omien naispuolisten työkavereiden kanssa saunomaan. Jotain rajaa helvetti sentään!

Täysin samaa mieltä!

Oon samaa mieltä sun kanssa.

Kyllä ärsyttäis ja mies on ollutkin työpaikan illanvietoissa sekasaunoissa. Kyllä pitää aika antelias nainen olla jos antaa jopa työkavereiden itseään alastomana katsella. Mies ei taas ollenkaan ymmärrä sitä että mitä pahaa siinä on.

Toki saunassa kuuluki olla nakuna, mutta ei ole mitään normaalia työporkuan ajanviettoa jos siellä naiset ja miehet saunoo yhdessä nakuna ja jos pääosa ajasta vietetään kelteisillään sellasessa porukassa missä on naisia ja miehiä. Eriasia on mun mielestä se jos on perheenjäsenistä kyse.

Mä oon taasen sitä mieltä, että jos mies/nainen haluaa pettää, ei sitä voi estää. Ei sitä kuria voi kukaan 24/7 pitää :)

No ei tietenkään voi. Mutta jos ei halua kiinni jäädä, niin kyllä se pettäminen sitten ennemmin tapahtuisi siinä työporukassa kuin samalla mökillä vaimon kanssa. Tai sitten on todella yksinkertainen ihminen....

miehet eivät sitä ymmärrä mitä pahaa siinä on, mutta kyllä ne naiset jotka työkaveri-miesten kanssa saunoo ilman rihmankiertämää, kaikki kyllä tietää mitä naisia ne ovat!

No ei tietenkään voi. Mutta jos ei halua kiinni jäädä, niin kyllä se pettäminen sitten ennemmin tapahtuisi siinä työporukassa kuin samalla mökillä vaimon kanssa. Tai sitten on todella yksinkertainen ihminen....

Vaimon kanssa samalla mökillä tuo pettäjälle vain jännitystä elämään.

Yhtä kaikki: mun mies saa saunoa niinku parhaakseen näkee, mutta mä en hänenkään kavereitten nähden saunaan menis. :) Ei johdu rumuudesta, lihavuudesta ym.

Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
Ahdasmielisiä olette, saunassa pitää olla alasti. Vai pitäisikö saunoa turkishaalareissa?

Tervetuloa tänne Teuvalla tänään, täällä näkee monta ihmistä saunomassa vähintään uikkarit jalassa. :whistle: On kyllä ihan suositeltavaa, koska kyseessä tapahtuma jossa lapsia mukana.

Mä itte en tykkääsi saunoa alasti muitten kuin oman miehen kanssa. Jos olisi tuollaanen tilanne, niin mä olisin sitten uikkarit tai pyyhe päällä, sanokoot muut mitä lystää. Enkä mä kyllä tykkääsi jos mun mies olisi saunomassa tuollaasessa porukassa jossa naisia alasta mukana.

Alkuperäinen kirjoittaja PRKL:
miehet eivät sitä ymmärrä mitä pahaa siinä on, mutta kyllä ne naiset jotka työkaveri-miesten kanssa saunoo ilman rihmankiertämää, kaikki kyllä tietää mitä naisia ne ovat!

Luulenpa että kyllä ne miehetki ymmärtää. En usko että monikaan mies tyytyväisenä toteais että hieno homma kultaseni jos vaimo kertois vastaavasta saunomisesta työporukan illanvietosta kotiuduttuaan. Että hei rakas aviomieheni saunottiin ja nakuiltiin tässä työporukan miesten kanssa viime yö, kyllä oli niiin mukavaa olla vaan nakuna kokoajan :D taitais tulla pesäero aika monen kotona. Ja vastaava sitte (muka ) on miehille sallittua naistyökavereiden kanssa... enpä oikein usko. Ketjun nikki mies provoaa vaan (jos on edes mies ) ;)

Muut naiset saa olla saunassa ja uidessa alasti, mutta mun vaimo ei, enkä antaisi sen muutenkaan osallistua mihinkään sauna iltoihin. Ei sitä tarvitse itseään kaikille miehille esitellä.

Alkuperäinen kirjoittaja mam:

Luulenpa että kyllä ne miehetki ymmärtää. En usko että monikaan mies tyytyväisenä toteais että hieno homma kultaseni jos vaimo kertois vastaavasta saunomisesta työporukan illanvietosta kotiuduttuaan. Että hei rakas aviomieheni saunottiin ja nakuiltiin tässä työporukan miesten kanssa viime yö, kyllä oli niiin mukavaa olla vaan nakuna kokoajan :D taitais tulla pesäero aika monen kotona. Ja vastaava sitte (muka ) on miehille sallittua naistyökavereiden kanssa... enpä oikein usko. Ketjun nikki mies provoaa vaan (jos on edes mies ) ;)

näin se kyllä taitaa olla, eli miehet eivät osaa ajatella asiaa toisen kannalta ;)

No mieheni kyllä sanoi, ettei tosiaankaan tykkäisi jos nakuilisin saunassa alastomien miesten kanssa. Että tässä se taas nähdään, mieheni ei kuitenkaan oikein ymmärrä miksi en ilahtunut tuosta ja pidin vähän outona tuota "tapaa"

Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja p:
Todellakin ärsyttäisi. Ei ole soveliasta ylipäätään mun mielestä, itse en miespuolisten työkavereideni kanssa saunoisi todellakaan alasti, naisten kans tottakai. Kertoo myös jotain noista naisista...

|O Ai ei miehistä sitten? Naiset olivat sinkkuja, mutta miehet eivät. Miehet olisivat mielestäni voineet ajatella, miten puoliso suhtautuu sekasaunaan.

Juuri näin!

Alkuperäinen kirjoittaja hip:
Todellakin ärsyttäisi. Ei ole soveliasta ylipäätään mun mielestä, itse en miespuolisten työkavereideni kanssa saunoisi todellakaan alasti, naisten kans tottakai. Kertoo myös jotain noista naisista...

|O Ai ei miehistä sitten? Naiset olivat sinkkuja, mutta miehet eivät. Miehet olisivat mielestäni voineet ajatella, miten puoliso suhtautuu sekasaunaan.

Juuri näin!

Jos jostakusta alasti saunominen on outoa niin kannattaa miettiä onko itsellä ihan kaikki kotona...

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja hip:

Juuri näin!

Jos jostakusta alasti saunominen on outoa niin kannattaa miettiä onko itsellä ihan kaikki kotona...

jos jonkun mielestä TYÖKAVEREIDEN kanssa saunominen alasti on normaalia, niin kannattaa miettiä onko itsellä kaikki kotona ;)

jos jonkun mielestä TYÖKAVEREIDEN kanssa saunominen alasti on normaalia, niin kannattaa miettiä onko itsellä kaikki kotona ;)

Saunominen työkavereiden kanssa on minusta ihan ok. Ja saunassa ollaan normisti alasti. Jos tässä joku ei täsmää niin kerro ihmeessä mikä?

Yhteistyössä