Onko ihan kauheeta jos haluaa äitienpäivänä omaa aikaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyt äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsynyt äiti

Vieras
Miehellä ollut pitkä työviikko ja kaikkia kissanristiäisiä,oon ollut käytännössä koko viikon 3v ja 4v kanssa kotona, en siis ole päässyt edes kauppaan tai lenkille yksin. Oonko ihan kauhee,jos huomenna pyydän äitienpäivän kunniaksi,että saisin lähtee YKSIN vaikka parin-kolmen tunnin lenkille? Kun mieskin on koko päivän kotona?

sama tilanne.

... tosin mun pitää huomenna lähteä anopille ja sen jälkeen miehen mummolle. Ei siis huomennakaan omaa aikaa vaan sen sijaan joudun valmistamaan lapsen (8kk) reissuun ja huolehtimaan koko reisun ajan siitä

No ei ole kohtuuton vaatimus. Mä ajattelin lähteä jo nyt pienelle lenkille, kun kuopus simahti ja esikoisen haen samalla pihalta ja mies saa laittaa hänet nukkumaan. Pitäähän niiden isienkin saada viettää aikaa lastensa kanssa ilman että äiti on aina paikalla, joten lenkille vaan jos ilma sallii tai vaikka ei sallisi!

Alkuperäinen kirjoittaja LeenuLii:
sama tilanne.

... tosin mun pitää huomenna lähteä anopille ja sen jälkeen miehen mummolle. Ei siis huomennakaan omaa aikaa vaan sen sijaan joudun valmistamaan lapsen (8kk) reissuun ja huolehtimaan koko reisun ajan siitä

Sä voisit pyytää "unilahjakortin"?

Ei minusta ollenkaan kohtuuton vaatimus. Minusta äitienpäivään kuuluu äidin hemmottelu.. vaikka sitten sillä omalla ajalla. Minäkin olen pyytänyt, että saan NUKKUA aamulla niin pitkään kuin haluan (eli ei varmasti enää nukuta kuuden jälkeen kun kerrankin saisi nukkua :kieh: )

Yhteistyössä