Onko ihan junttia kertoa raskaudesta tekstiviestillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mauton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mauton

Vieras
Anoppi on höyrynnyt rasittavuuteen asti toisesta lapsesta,esikoisella ikää tasan 1v. On painostanut,vihjaillut ja itseäni ärsyttää koska olemme sanoneet että tulee kun tulee ja lapset eivät meille ole ensiyrittämällä tulleet. En siis jaksaisi sitä hössötystä..omaa äitiänikään en nää kun noin kerran kuussa ja haluaisin kaikille isovanhemmille tiedon samaan aikaan.

Millä tavalla asian voisi kertoa? Runot on kait aika mautonta,eli laittaakko vaan viesti että paksuna ollaan?

No haluttais kertoa kaikille samaan aikaan,koska meidän molempien vanhemmat on niin tolloja että kisaavat sitten siitä kelle on ekana kerrottu. Viimeeksi järkättiin kakkukahvit meillä,mutta arvasivat jo kutsusta että vauva tulossa..nyt en jaksais semmosta järjestää.

Soittakaa samaan aikaan molemmille vanhemmille - vaikka mies omilleen ja sinä omillesi. Jos se nyt sitten vanhempien mielestä on epäreilua, kun toisille soitettiin ensin... (Aika lapsellista? :D)

[QUOTE="Elina";22951060]Soittakaa samaan aikaan molemmille vanhemmille - vaikka mies omilleen ja sinä omillesi. Jos se nyt sitten vanhempien mielestä on epäreilua, kun toisille soitettiin ensin... (Aika lapsellista? :D)[/QUOTE]

Näin me on tehty kaikkien kolmen kanssa. Mä olen soittanut mun vanhemmille ja mies omilleen, samana päivänä. Kellonajasta sentään ei ollut sovittu:)

Yhteistyössä