Onko ihan hullua maksaa imurista 199e??? Minkäslaisia imureita teillä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mimmu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mimmu

Vieras
Minä se olen aina ostanut noita halpisimureita ja nyt kun tämä viimeisin hajosi niin ajattelin satsata vähän parempaa (oletettavasti) imulaitokseen...vaan IHAN hullulta tuntuu kyllä pistää tuollainen rahamäärä moiseen laitokseen. Tuommonen Philipsin Performer olisi nyt "tarjouksessa"...mutten kyl tiiä. Hmm. Mitäs sanotte?

Me ostettiin ihan vasta voltan imuri, 199 ? ja oon ollu tosi tyytyväinen. Se kodinkonemyyjä sanoi että räpsyjä ei kannata laittaa ja mehän miehen kans sit ostettiin kunnon imuri. Nykysin on mukava imuroida =)

meillä oli aluksi sellainen 40 euron räpsy,joka piti kauheaa metakkaa mutta mitään ei imeny, nyt toi uus on hiljainen ja tehokas =)

Itse ostettiin Mielen imuri Suomessa ja maksoi kylla vielakin enemman. Muutama viikko ennen olin ostanut jonkun hiton Hooverin ja taysin p,,sta. Korvakuulokkeet korvilla saisi imuroida, imuteho toli todella huono. Jai Suomeen autotalli-imuriksi

Alkuperäinen kirjoittaja Lyytikki:
Me ostettiin ihan vasta voltan imuri, 199 ? ja oon ollu tosi tyytyväinen. Se kodinkonemyyjä sanoi että räpsyjä ei kannata laittaa ja mehän miehen kans sit ostettiin kunnon imuri. Nykysin on mukava imuroida =)

meillä oli aluksi sellainen 40 euron räpsy,joka piti kauheaa metakkaa mutta mitään ei imeny, nyt toi uus on hiljainen ja tehokas =)

:ashamed: Mä oon viemässä huomenna siskolle tuparilahjaks 50? "räpsyn"... Itellä ollu niin kauan keskuspölynimuri, etten osannut miettiä, miks ei passais halvempikin... Toivottavasti sillä nyt ees jotenkin imuroi...! :snotty:

Minä ostin juuri electroluxin imurin ovh 199. Merkkiä kyllä on mollattu mutta toivotaan, että kestää. Ihanan hiljainen,kevyt ja tehokas. Edellinen oli Philipsin ja sekin oli samaa hintaluokkaa ja kesti 10 vuotta. Oli oikein hyvä imuri; imutehon säätö ja suodatin. Kevyt ja kätevä. Minä maksan mielelläni kunnon vehkeistä joilla on mukava tehdä hommia ja toivon tietenkin pitkää ikää.

Ei 200 euroa ole mikään iso hinta imurista, kun ajattelee kuinka paljon sitä käytetään ja kuinka kauan imuri kestää. Mikään ei ole inhottavampaa ja masentavampaa kuin huoniolla välineillä siivoaminen. Mielelläni maksan siitä että imurissa on hyvät poistoilmansuodattimet, se on tehokas, siinä on laaja toimintasäde ja riittävästi lisäsuuttimia jotka ovat kätevästi käytettävissä. Ja rullaa hyvin lattialla.

Ei mielestäni liian paljon imuriin jos tuon verran laittaa. Meillä tuon hintaluokan imuri ja tosi hyvä...joskus kun jossakin imuroi huonolla imurilla, niin hermo menee...
Erot on ISOJA!

meillä on imuri joka maksoi 1490 eeroa.. joten ei se parin sadan imuri niin hirveän kallis ole... :) toisena imurina meillä on 400e maksanu.. imurit luxin ja sitten dyson on toinen.. kumpikin on tosi hyviä,mutta kyllä tolla hinnalla sitten pitää ollakkin..!

Alkuperäinen kirjoittaja tiila:
meillä on imuri joka maksoi 1490 eeroa.. joten ei se parin sadan imuri niin hirveän kallis ole... :) toisena imurina meillä on 400e maksanu.. imurit luxin ja sitten dyson on toinen.. kumpikin on tosi hyviä,mutta kyllä tolla hinnalla sitten pitää ollakkin..!

Luxista en kyllä maksaisi kuuna päivänä sitä aivan järkyttävää huijarihintaa.

meillä on eletrolux oxygen makso 249e...nyt on tarjouksessa 199e oon ollu tosi tyytyväinen siihen. kissan karvat lähtee hyvin matoista irti ku siinä on se eläintenkarvan poisto juttu

meillä kanssa oli monta halpisimuria, kunnes mies kävi ostamassa philipsin imurin, en nyt ole varma oisko se tuo performer...maksoi kuitenkin 189 ja kyllä kannatti ostaa. Vähän erilainen imuteho kuin halpiksissa ja toivottavasti kestää pitkään.

Hupsista...teinkin jo uuden aloituksen tästä, kun en tajunnu, et tää on viel tääl...eli siis imuri ostettu ja oon ihan TAJUTTOMAN tyytyväinen hankintaan. Uskomaton ero halpisimureihin!!! :-)

Yhteistyössä