onko iällä väliä? minkä ikäisen kanssa et osaa kuvitella seurustelevasi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pohdintoja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pohdintoja

Vieras
Siis itse miettiny aina, että en ikinä niin ja niin nuorta ottaisi, tai vastaavasti en ikinä niin tai niin vanhaa ottaisi. Millasia rajoja teillä on? Pohdin tässä myös, että onko suhde jo tuhoon tuomittu kun minä olen 23vuotias ja minulla on lapsi ja tapailemani mies on vasta 19... :/

mun "rajat" on olleet sellaiset, että ei alle 20vuotiasta ja ei yli 30vuotiasta :D toi yliraja tietty nousee kun oma ikä nousee :D

Mulla ikää 28v ja alaikäraja lienee miehen kohdalla 25 ikävuodessa ja yläikäraja varmaankin 35 vuodessa, joskin senkin ikäinen saattaa olla liian vanha. Tai jos on samaltta tasolla meikäläisen kanssa, niin liian jälkeenjäänyt :D :D :D

Eipä ole mitään väliä kunhan on samalla aallonpituudella. Ikärasismi on sairaus.

FJTlu1

No mie aina oon ajatellu etten itteeni nuoremman kanssa seurustelis, mut kyl mie tuossa muutaman kuukauden hengailin 3 vuotta nuoremman kanssa... Ja nyt oon huomannu tsiigailevani yhtä poitsua joka on miuta 7 vuotta nuorempi (alunperin en tienny hänen ikää, uskoin olevan muutaman vuoden nuorempi, mut vähän meni vikaan), tosin mie ihan vaan kaukaa sitä ihailen :D
Joku 50v olis ehkä miulla se yläikäraja...
Itse siis syksyllä 30v.

En ole tätä kovin syvällisesti pohtinut. Aikoinaan nuorena mietin, että haluaisin ikäistäni vanhempaa seuraa, kun oman ikäiset tuntui niin kakaroilta. Noh, sitten kävi niin, että elämääni tuli minua 15v vanhempi nainen. Ikä ei oikeesti haitannu muuta kun mietti, et mitä toiset meidän ikäerosta ajattelee.

Nyt seurustelen itseäni 11v nuoremman naisen kanssa. Aluksi tuntui, että onko hän mulle vähän liian nuori ja olenko mä vastaavasti hälle liian vanha. Mut eipä tässäkään suhteessa ikäero ole tuottanut mitään ongelmaa. Elämänkokemusta hällä ei ole vielä kertynyt kuin mulle, mut minusta se onkin mukava tuntea olevani turvallinen ja osaava mies. Hyvin menee, mut menköön :)

Sen olen oppinut parisuhteista, et ei kannata mitä'än tollaista yksityiskohtaa pohtia, vaan ihan kokonaisuutena, tuntuuko toinen ihminen minulle hyvältä ja oikeelta.

• Tykkää
Reactions: vartooja

Yhteistyössä