Nyt on itsellä runosuoni hukassa, ja pitäisi kehittää omille vanhemmille jotain nerokasta onnittelukorttiin huomisaamuksi..IIIK!
Meillä ei tietty ole mitään aihetta sivuavaa fiksua kirjaakaan, joten otan ilolla vastaan ehdotuksia miten voisi saada mukavan kortin väsättyä..
nim. "miten niin viime tingassa??"
Meillä ei tietty ole mitään aihetta sivuavaa fiksua kirjaakaan, joten otan ilolla vastaan ehdotuksia miten voisi saada mukavan kortin väsättyä..
nim. "miten niin viime tingassa??"