onko hyvät tarjottavat 30-v synttäreille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja henkariikka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihan hyvältä kuulostaa, mutta minäkin laittaisin lisäksi toisen salaatin, ehkä jonkun pirteän kasvissalaatin tai vaikka fetasalaatin. Ehkä riittäisi vain joko omena- tai puolukkapiirakka. Ja illaksi ehkä vielä jotain karkkia, suklaata tms.

illaksi laitoin siksi suolaista ku mukava napostella boolin juonnin ja karaoken ohessa. ajattelin että voisin (jos jaksan/kerkeän) tehdä sellaisia coctail-tikkuja, missä olis nakkia, lihapullaa, juustoa ja viinirypäleitä ja niitä dippailis.
illalla porukka on miesvoittoista niin epäilen sitä vihreää salaattia, kun eivät oikein vihreän ystäviä ole :)

Alkuperäinen kirjoittaja henkariikka:
illaksi laitoin siksi suolaista ku mukava napostella boolin juonnin ja karaoken ohessa. ajattelin että voisin (jos jaksan/kerkeän) tehdä sellaisia coctail-tikkuja, missä olis nakkia, lihapullaa, juustoa ja viinirypäleitä ja niitä dippailis.
illalla porukka on miesvoittoista niin epäilen sitä vihreää salaattia, kun eivät oikein vihreän ystäviä ole :)

Noi coctailtikut kuulostaa hyvältä! Itse tarkoitin ton vihreän salaatin jo sinne päivälle tai vaikka kasvistikkuja ja dippiä.

Alkuperäinen kirjoittaja henkariikka:

Coctailtikut olisivat varmasti mukavia naposteltavia illalla. :p

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vaikkapa herkkusuun salaatti: Jäävuorisalaatti, katkarapu, mandariini, savuporo, leipäjuusto, hillosipuli

Mulle tuli nälkä! Onko tää joku "vieraan" itse keksimä sekoitus? Myös esim. kanasalaatti voisi olla ihana, samantapainen kuin vaikka hesessä: paistetuista kanankoivista tai rintalihoista palasia, persikkaa, perussalaattiainekset ja joku hyvä kastike. Kananmunakin sopii. Nyt mä meen kyllä syömään jotain..

Ei oo, olen ollut opiskelemassa ja sieltä jostain jäänyt, siihen on tosi hyvä kastikekin. Koko juttu saattaa löytyä neitstä Herkkusuun salaatin nimellä, en ole kokeillut.

Yhteistyössä