onko hyvät synttäritarjoilut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
meillä parin viikon päästä lapsi täyttää 3v. ja tarjottavaksi olen miettinyt seuraavia:

-täytekakku
-pikkuleipiä
-makea piirakka
-karjalanpiirakat erilaisilla päällisillä
-kahvia, teetä, mehua

onko ihan hyvä?

vieraita tulee n. 20, joista lapsia n. 3-5.

Alkuperäinen kirjoittaja vadelma:
Mä lisäisin suolaisen tarjottavan määrää.. Joku piirakka vaikka tai pasteijoita? :) Meillä ainakin menee suolaista paljon enemmän kuin makeaa..

niin tuota olen kyllä miettinyt... jos ostaisin vaikka sellaisia paistovalmiita pasteijoita.

Meillä kanssa tulossa synttärit ja aika pitkälti näyttää samalta, mutta kakkuna hyytelökakku ja karjalanpiirakoiden sijasta coctail-piirakoita ja sit on just pasteijoita. Suolasia meilläkin menee aina enempi kuin makeita.

Lapset syövät esim. muffinsseja tai vastaavia usein mieluummin kuin piirakkaa.

Ja itse lisäisin pöytään tarjottimen, jossa on hedelmiä, marjoja ja/tai kasviksia kauniina viipaleina sekä joku dippi niille. Meillä tekivät pienet porkkanapalat, kurkut ja pienet tomaatit tosi hyvin kauppansa 3-vuotisjuhlissa.

Meillä ei juhlissa ollut muuta makeaa kuin jäätelöbaari, jossa oli erilaisia jäätelöitä, marjoja ja hedelmiä, vohveleita, kastikkeita ja nonparellejä ja strösseleitä. Kukin "tilasi" haluamansa annoksen, joka valmistettiin toiveiden mukaan.

Täälläkin tulossa 3-vuotiskekkerit. Meilläkin on karjalanpiirakoita, munavoilla, munavoilla ja kalalla ja pelkkiä karjalanpiirakoita nirsoille :) Lisäksi kakku (lähinnä aikuisethan sitä syö...), muffinsseja, ja hei, tässä vinkki: COCTAIL-paloja! Helppo ja suosittu. Pikkunakkeja ja viinirypäleitä ja juustoa ja pikkutomaatteja ja lihapullia. Ja ajattelin tehdä vielä kuskus-salaattia, lapset tykkää ainakin meidän lähipiirissä kuskusista. Sitten vielä karkkia ja popcornia. Ja mehua.

Yhteistyössä