Itse en ole ikinä ymmärtänyt, miksi samassa juhlapöydässä voileipäkakkujen kanssa, on tarjotillinen voileipiä.
Minä en ole koskaan innostunut voileipäkakuista. Maistanut olen useasti voileipäkakkuja, mutta mielummin valitsen voileivän.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Itse en ole ikinä ymmärtänyt, miksi samassa juhlapöydässä voileipäkakkujen kanssa, on tarjotillinen voileipiä.
Tämä luulo, että broileripiirakat ja voileipäkakut kelpaa kaikille tulee vain siitä, että joka juhlissa on vaihtoehtoina vain niitä. Kokeilkaa joskus jotain uutta niin saatatte yllättyä!
Yleensä juhlissa ihmiset ottavat, kun kerran tarjolla on, vaikka eivät tykkäsikään.
Hah, kysyttiin mielipidettä ja vastasin. Ja tuon parsa-vaihtoehdon keksit ihan ite.
En minä ehkä keksisi mitään yllättävää, mutten laittaisi tarjolle broileripiirakkaa enkä voileipäkakkuja, en mokkapaloja enkä pullia![]()
Onhan netti täynnä reseptejä mitä erilaisimmista tarjottavista, sieltä vaan valkkaamaan.