Onko hyvä synttärilahja 1-vuotiaalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierras

Vieras
Kummitytöllä on synttärit ensi viikolla ja lahja pitäisi keksiä. Vaatteita tai leluja en viitsi viedä kun niitä varmasti on jo paljon ja lisää tulee lahjaksi. Ajattelin, että joku lasten CD voisi olla kiva.

Ainut minkä tiedän on Ipanapa. Onko Ipanapa-levyt hyviä? Tai onko joku ehkä parempi? Mielummin valitsisin jonkun missä on uusia ja jotenkin reippaita lastenlauluja. Ei siis mitään vanhoja rallatuksia.

Joo, mäkin annoin Ipanapan.
Mä annoin vastikään tuttavan yksveelle Lidlistä keijuseinätarroja, hellehatun ja Ipanapan.
Nuo keijuseinätarratkin oli vaan vitosen ja henkkamaukasta hellehattu samaan hintaan.

Mun mielipide Ipanapasta on, että ne on enemmän aikuisten makuun tehtyjä lastenlauluja, joita aikuiset jaksaa kuunnella hermojaan menettämättä. Meillä lapset pitää enemmän Fröbelin palikoista ja perinteisistä lastenlauluista.

[QUOTE="poks";24298540]Mun mielipide Ipanapasta on, että ne on enemmän aikuisten makuun tehtyjä lastenlauluja, joita aikuiset jaksaa kuunnella hermojaan menettämättä. Meillä lapset pitää enemmän Fröbelin palikoista ja perinteisistä lastenlauluista.[/QUOTE]

Mä oon samaa mieltä!
Kyl meidän muksu saa parhaimmat soitannat ja tanhut aikaiseksi jostain maijamehiläisestä ja mustankissantangosta ja muista. Eri on sitten, että kauanko mä jaksan kuunnella.

Onneks tykkää myös klassisesta, sitä luukutelaan täällä lujaakin kun mies on töissä :)

Mun mielestä ipanapa on ihan hirveä. Mä en pysty kuuntelemaan niitä lauluja eikä mun lapsikaan niistä piittaa. Perinteiset uppoaa täällä paljon paremmin sekä se hirvee emma ja aleksi systeemi. Ihan hirveitä mutta lapsi tykkää.

Yhteistyössä