V
"venla"
Vieras
Mun bmi on 43, mutta olen opettelemassa uusia elämäntapoja. Kuukauden olen nyt harrastanut vesijuoksua ja -jumppia, joten jonkinlainen pohjakunto on olemassa. Samoin nyt on sellainen vaihe, että janoan lisää liikuntaa. Siispä olen suunnitellut itselleni seuraavanlaisen "lukujärjestyksen"
Maanantaisin
Bodypump 1h
Tiistaisin
Kuntojumppa 1h
Tehomuokkaus 30min
Keskiviikkoisin
(Yhtenä kertana käyn ohjatulla kuntosalikierroksella, kesto 1h, tarkoituksena oppia salille sopivat liikkeet jotta pystyn käymään siellä itsenäisesti)
Shindo 1,5h
Raskas aquabic 30min
Vesijuoksu 30 min
Torstaina
Kuntojumppa 1h
Syvänveden jumppa 30min
Vesijuoksu 30min
Perjantaisin pääsääntöisesti vapaapäivä
Lauantaina
Bodypump 1h
Vesijuoksu 1h
Sunnuntaina fiiliksen mukaan kuntosali 1h ja vesijuoksu 1h. Voi myös olla vapaapäivä.
Jonnekin tahtoisin vielä kuntosaliharjoittelua lisätä kerran tai kaksi viikossa, mutta en tiedä minne.
Kaikki nuo jumpat on siis ohjattuja, yksikseni en kotona saa mitään aikaan. Miltä kuulostaa ohjelma, saako tuolla kiinteytystä aikaan, vai hidastuuko vain laihtuminen? Tahtoa kyllä on, ja uskon että kuntoakin sen verran että alkuun pääsen.
Maanantaisin
Bodypump 1h
Tiistaisin
Kuntojumppa 1h
Tehomuokkaus 30min
Keskiviikkoisin
(Yhtenä kertana käyn ohjatulla kuntosalikierroksella, kesto 1h, tarkoituksena oppia salille sopivat liikkeet jotta pystyn käymään siellä itsenäisesti)
Shindo 1,5h
Raskas aquabic 30min
Vesijuoksu 30 min
Torstaina
Kuntojumppa 1h
Syvänveden jumppa 30min
Vesijuoksu 30min
Perjantaisin pääsääntöisesti vapaapäivä
Lauantaina
Bodypump 1h
Vesijuoksu 1h
Sunnuntaina fiiliksen mukaan kuntosali 1h ja vesijuoksu 1h. Voi myös olla vapaapäivä.
Jonnekin tahtoisin vielä kuntosaliharjoittelua lisätä kerran tai kaksi viikossa, mutta en tiedä minne.
Kaikki nuo jumpat on siis ohjattuja, yksikseni en kotona saa mitään aikaan. Miltä kuulostaa ohjelma, saako tuolla kiinteytystä aikaan, vai hidastuuko vain laihtuminen? Tahtoa kyllä on, ja uskon että kuntoakin sen verran että alkuun pääsen.