Onko huutiksessa vaan teinien vaatteita :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Etsin kivoja ja tyylikkäitä vaatteita töihin, siis kauluspaitoja, suoria housuja, mekkoja, neuletakkeja. Ei siis mitään bileriepuja eikä 90-luvun ulkoilupukuja... Mut ei vaan löydy. Onko siellä vaan isompikokoisia? Vai mistä kiikastaa? Mun koko on 34.

Minkälaisia vaatteita te ostatte sieltä? Onko jotain luottomyyjiä joita voisitte suositella? Ostatteko yksitellen vai paketeissa? Noi paketit olis käteviä, mutta niissä ei ole tullut vastaan kivoja vaatteita. Yksitellen taas on vaikea löytää, kun sitä vaatetta on siellä tarjolla niin paljon...

Kannattaa hakea osastokohtaisesti tai vaikka laittaa ihan et suorat housut 34 ja sit erikseen paitapusero 34 ja niin edelleen niin saattaa löytyä paremmin. Mä tos äkkivilasulla löysin ainakin ihan perus mustia suoria housuja ja kivoja siistejä paitapuseroitakin..

Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
Kannattaa hakea osastokohtaisesti tai vaikka laittaa ihan et suorat housut 34 ja sit erikseen paitapusero 34 ja niin edelleen niin saattaa löytyä paremmin. Mä tos äkkivilasulla löysin ainakin ihan perus mustia suoria housuja ja kivoja siistejä paitapuseroitakin..

Kiitos neuvoista, mä käyn yrittelemässä, jos onnistuisi.

Yhteistyössä