Onko Huutiksessa pakko antaa palautetta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kvart över
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;24127281:
Mä jätän nykyisin tylysti antamatta palautteen sellaisille myyjille, jotka ei anna ensin palautetta. Ihanan pikkumaista, tiedän.

Mä olin jo antanut sen. Enkä saanut kahteen viikkoon mitään takas. Epäkohteliasta, joten aloin itsekin pikkumaiseksi :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över;24127294:
Mä olin jo antanut sen. Enkä saanut kahteen viikkoon mitään takas. Epäkohteliasta, joten aloin itsekin pikkumaiseksi :D

Auts! Minun pitää varmaan lopettaa huutisharrastus kokonaan. Aina annan palautteen, ellei erityistä aihetta olla laittamatta, mutta helposti minulta menee kolmisen viikkoa palautteen antoon. Muuta elämää sen verran paljon, ettei huutis ole etusijalla.

Itse en laittais neutraalia tai negaa ainoastaan puuttuvan palautteen takia. Siis jos kaupat ovat muuten menneet ok.
Laiitaisin ehkä pos. palautteen perään, että palaute olisi kiva myös vastapuolelta, mutta nämä joille asiasta huomauttaa ovat usein niitä, jotka sitten lätkäisee neutr. tai negan VAIN sen takia, että muistutin palautteesta.
Itsellä on varmasti 100 kohteesta palaute saamatta. En jaksa välittää - enää ;)

En tiä jos joku jo sanoki tämän mut... Ainaki niille joilla ei palautteita oo ko muutama jos yhtään, on tosi upeaa jos joku viittii sen palautteen antaa, että saa lissää katu-uskottavuutta :D Mie oon ite yhet kaupat tehny, jossa myin, kaikki meni täydellisesti nappiin, mut palautetta en koskaan saanu, ite annoin kyllä. Oon hylänny koko huutonetin....

Yhteistyössä